مدیرعامل جمعیت هلال احجمر استان بوشهر گفت: در راستای خدمات مطلوب به حادثه دیدگان پایگاه‌های امدادی هلال احمر در نقاط مختلف استان بوشهر افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۹۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 17 September 2017
حسین درویشی ظهر امروز در آیین افتتاح پایگاه امدادی هلال احمر شهدای زیارت دشتستان با تاکید بر نقش مهم امدادگران در ارائه خدمات به حادثه دیدگان اظهار داشت: پایگاه‌های امدادی استان بوشهر در قالب امداد زمینی، جاده‌ای، کوهستان و دریایی ایجاد و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به افزایش پایگاه‌های امدادی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای خدمات مطلوب به حادثه دیدگان پایگاه‌های امدادی هلال احمر در نقاط مختلف استان بوشهر افزایش یافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به افتتاح ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای زیارت دشتستان تصریح کرد: ساختمان امدادی پایگاه امداد جاده ای شهدای زیارت در زمینی به مساحت یک‌هزارمتر مربع و با زیربنای 160 متر  و با اعتبار 3 میلیارد ریال اجرایی شده است.

درویشی با اشاره به افزایش تجهیزات امدادی در پایگاه‌ امدادی یاد شده خاطر نشان کرد: برای تجهیز پایگاه امدادی زیارت دشتستان در مجموع 5 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی از موفقیت هلال احمر استان بوشهر در مسابقات کشوری المپیاد آماده هلال احمر خبرداد و افزود: پنجمین دوره مسابقات مرحله کشوری المپیاد آماده ویژه پسران کانون‌های دانشآموزی استان‌ها به مدت سه روز در اردوگاه مهر بندر انزلی در هشت سرفصل عمومی و تخصصی از قبیل اسکان اضطراری، پناه‌گیری، اطفاء حریق، حمل مصدوم، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی ریوی  به رقابت پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: استان‌های سیستان و بلوچستان، بوشهر، خوزستان موفق به کسب رتبه‌های  نخست تا سوم پنجمین المپیاد آماده در بخش پسران شدند.

درویشی با تاکید بر توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی در میان دانش آموزان و آموزش وساماندهی  تیم‌های دانش‌آموزی گفت: هدف از اجرای این آموزش‌های امدادی کمک به افراد جامعه و ایجاد آمادگی لازم در برابر سوانح و حوادث طبیعی و غیر طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه المپیاد کشوری طرح ملی دادرس در گروه برادران با حضور اعضاء دانش‌آموز در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزار شد بیان کرد: اعضای تیم دادرس جم بعنوان نماینده استان بوشهر در این المپیاد موفق به کسب 3 مدال طلا، 5 نقره و یک برنز شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار