وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، گفت: در صورتی که دولت منابع لازم را در اختیار ما بگذرد در ۶ ماه دوم سبد غذایی در بین مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و نیازمندان شناسایی شده قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۹۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 17 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "علی ربیعی" با اشاره به برنامه‌ریزی وزارت رفاه از گروه های هدف شناسایی شده توسط وزارتخانه اظهار داشت: در دولت دوازدهم نیز همانند دولت قبل برنامه‌ریزی برای حمایت این افراد انجام شده است.

وی تصریح کرد: حمایت از مادران و کودکان دچار سوء تغدیه یکی از اقداماتی است که امسال به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

ربیعی با اشاره به توزیع یک وعده غذای گرم در روستامهدها و مهدهای حاشیه‌ای، افزود: این کار طبق سنوات گذشته از سوی بهزیستی انجام می‌شود و ادامه خواهد داشت به طوری که در تمام استان‌های محروم این طرح در حال اجرا است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا در 6 ماه دوم سال سبد غذایی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت یا خیر،بیان کرد: در صورتی که دولت منابع مورد نیاز را در اختیار وزارت رفاه قرار بدهد این کار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بسته‌های غذایی طی دولت گذشته در اختیاز مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و نیازمندان شناسایی شده قرار گرفته است که در هر دوره بالغ بر 11 میلیون سبد امنیت غذایی بین گروه ها توزیع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار