فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف سه محموله کالای قاچاق به ارزش 545 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 20 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" در این رابطه گفت: ماموران یگان امداد در جاده سراب نیلوفر به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و به منظور توقیف آن اقدام می کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر شش هزار و 407 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 325 میلیون ریال کشف و سه متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: ماموران کلانتری 23 تعاون نیز با اقدامات اطلاعاتی از جاسازی مقادیری کالای قاچاق در یک اتوبوس مسافربری مطلع شده و به منظور بررسی موضوع راهی منطقه شدند.

سرهنگ شیرزادی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که سه نفر در حال جاسازی 465 ثوب البسه قاچاق به صورت ماهرانه در اتوبوس هستند که اقلام قاچاق توسط ماموران ضبط و متهمان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله را صد میلیون ریال ارزیابی کرده اند، اعلام کرد: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و کالای قاچاق ضبط شده به ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به توقیف یک محموله لوازم خانگی قاچاق توسط یگان امداد، گفت: ماموران این یگان در جاده قزانچی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و پس از تعقیب و گریز با شگردهای خاص پلیسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از بازرسی از خودرو مورد نظر مشخص شد که حامل 200 عدد انواع لوازم خانگی قاچاق است که برای توزیع در بازار وارد کرمانشاه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه توضیح داد: کارشناسان انتظامی شهرستان ارزش محموله کشف شده را 120 میلیون ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ شیرزادی با اشاره به برنامه ریزی پلیس این شهرستان در برخورد قاطع با کالای قاچاق، گفت: خودروی متهم توقیف و یک نفر در این رابطه دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار