معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر با معرفی برترین‌ها فردا در مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 20 September 2017
آنیتا مظفری ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرایی  بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر با بیان اینکه در این جشنواره 12 نمایش بر روی صحنه رفت اظهار داشت: در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر، به مدت چهار روز 12 نمایش در تماشاخانه‌های استاد صغیری و امیری به نمایش در آمد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره هنرمندان بوشهر، دیر، دیلم، اهرم، برازجان، خارگ و کنگان آثار خود را ارائه کردند افزود: با اجرای نمایش "مده‌آ"، "گودوکس" و رمان "سم پاشی" بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر فردا در بوشهر به پایان می‌رسد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در برنامه صبح نمایش "مده‌آ" به نویسندگی رضا مختارزاده و کارگردانی سعید گلچمن و بعدازظهر نمایش "گودوکس" به نویسندگی جواد صداقت و کارگردانی مشترک جواد صداقت و الهام ابنی و رمان «سم پاشی» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی لقمان بحرانی اجرا می‌شود.

مظفری با اشاره به اینکه هنرمندان در این جشنواره در رقابتی سالم  توانمندی خود را در عرصه تئاتر نشان دادند تصریح کرد: نمایش‌های راه یافته به بخش پایانی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر همه از کارهای قوی و تاثیرگذار است که در بخش برترین‌ها و انتخاب گروه‌های برتر رقابت تنگاتنگی وجود دارد.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استانی بوشهر خبرداد و تصریح کرد: اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر با معرفی برترین‌ها فردا 29 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر  خاطر نشان کرد: در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر 29 گروه نمایشی از استان به عنوان متقاضی شرکت داشتند که از این بین 12 گروه به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار