جانشین سپاه شهرستان ریگان گفت: ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان ریگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 20 September 2017
سروان یدالله بلوچی دفاع مقدس را از افتخارات بزرگ نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: نباید این اصل به فراموشی سپرده شود.

جانشین سپاه شهرستان با بیان اینکه مردم شریف ایران با هر مذهب، قشر و سلیقه‌ای در جنگ تحمیلی شرکت کردند و نگذاشتند که یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بیفتد تصریح کرد: حضور تمام اقشار ایرانی در دفاع مقدس برای مردم ایران یک عزت و افتخاری بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال با آغاز ماه محرم هم‌زمان شده‌است گفت: این مهم یک ظرفیت مطلوب برای اجرای برنامه‌های خلاقانه و تأثیرگذار است.

بلوچی به تعدادی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: رژه نیروهای مسلح با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، نشست با رزمندگان دفاع مقدس و برگزاری یادواره شهدا از مهمترین برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم مختلف در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: د در طول این هفته 70 عنوان برنامه و مراسم مختلف در شهرستان ریگان برگزار خواهد شد.

جانشین سپاه شهرستان ریگان در پایان به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در رشته‌های مختلف، زنگ انقلاب به مناسبت بازگشایی مدارس از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار