معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قزوین خبر داد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از تیر اندازی در یکی از دفاتر وکالت در قزوین و از کشته شدن یک تن و مجروحیت فردی دیگر خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 20 September 2017
رضا رضایی در گفت‌وگو با تابناک قزوین در بیان جزئیات این خبر گفت: در ساعت 22:00 شب گذشته پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی در یکی از دفاتر وکالت بلافاصله مأموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد، فردی مسلح پس از ورود به دفتر وکالت نامزدش اقدام به تیراندازی با اسلحه کلت کرده و از صحنه حادثه متواری شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در این حادثه تیراندازی وکیل خانم و منشی‌اش از ناحیه صورت و شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رضایی با اشاره به اینکه با تدابیر ویژه پلیس قزوین تلاش برای دستگیری ضارب متواری آغاز شد، اضافه کرد: با تلاش مأموران خودروی متهم در عوارضی آزادراه  قزوین- کرج  به صورت رها شده کشف و ضارب را که اقدام به خودکشی کرده بود، بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلت از خودروی ضارب اضافه کرد: متأسفانه وکیل خانم، ساعتی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین با تأکید بر اینکه متهم در بیمارستان تحت نظر پلیس قرار دارد، تصریح کرد: تحقیقات پلیس در خصوص علت حادثه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار