در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد
معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: یگان‌های موتوری و گروهان‌های رزمی ناجا در رژه هفته دفاع مقدس شرکت می‌کنند و از دیگر برنامه‌های این هفته غبارروبی مزار شهدا و دیدار از خانواده شهدا است.
کد خبر: ۴۹۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 20 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسن رضازاده در نشست خبری که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و فرماندهان نیروهای مسلح در سالن جلسات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: با یادآوری نام دفاع مقدس، یاد رشادت و فداکاری بزرگ‌مردانی می‌افتیم که در سال‌های دفاع بزرگ‌ترین افتخارات را رقم زدند.

وی ادامه داد: با وجود تهدیدات نظامی دشمنان از سال‌های بعد از انقلاب اسلامی تاکنون که به شکل‌های مختلف از جمله ترور و حمله‌های نظامی کوچک و بزرگ صورت گرفته، اما رمز پیروزی امت، مقاومت است.

 معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی استان قزوین ضمن تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی استان اضافه کرد: یگان‌های موتوری و گروهان‌های رزمی ناجا در رژه هفته دفاع مقدس شرکت می‌کنند و از دیگر برنامه‌های این هفته غبارروبی مزار شهدا و دیدار از خانواده شهدا است.

رضازاده یادآور شد: تأمین امنیت و تدابیر لازم برای مسائل ترافیکی در نخستین روز هفته و دیگر روزها از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی استان قزوین است که تلاش می‌شود در این زمینه هم گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار