جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۷۳۱ میلیارد انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 20 September 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ محمد کریم بیات پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شدT اظهار کرد: طبق آمارهای موجود شاهد افزایش ۱۰۶ درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان البرز بیشتر این کالاها قرص‌های روان‌گردان، مواد آرایشی و بهداشتی، دارو، برنج، فرآورده‌های نفتی و سوخت بوده است.

وی در ادامه بابیان اینکه کالاهای بهداشتی قاچاق از مواد اولیه مخرب ساخته‌شده بودند، گفت: متأسفانه مشکلات بسیاری براثر استفاده از این کالاها برای شهروندان به وجود آمده، به همین منظور از شهروندان می‌خواهیم در تهیه مواد بهداشتی حساسیت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده این تخلف‌ها به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر در البرز

سرهنگ بیات در بخش دیگری از کشف ۶ تن و ۷۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان خبر داد و گفت: از این میان ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم تریاک، ۴۳۰ کیلوگرم حشیش، ۱۵ کیلوگرم شیشه و بیش از ۱۲ کیلو هروئین بوده است.

وی در ادامه از انهدام ۲۱ باند قاچاق مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: در این مدت ۲۷۰ قاچاقچی دستگیرشده است.

سرهنگ بیات بابیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۲ هزار و ۲۸۶ معتاد جمع‌آوری‌شده است، خاطرنشان کرد: این معتادان برای درمان به کمپ‌های اجباری فرستاده‌شده‌اند.

دستگیری سارقی با ۵۰ فقره سرقت در البرز

وی از یک کلاه‌برداری در استان البرز خبر داد و گفت: کارمند بانکی با جلب اعتماد از رئیس بانک مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به‌حساب خود و افراد غیر واریز کرده بود و پس از پیگیری نیروهای پلیس دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ بیات در بخش پایانی سخنان خود از دستگیری فردی به جرم ۵۰ سرقت وسایل داخل خودرو و منازل مسکونی خبر داد و از شهروندان خواست تا در راستای افزایش امنیت، خودروهای خود را در مکان‌های امن پارک و از حفاظ برای پنجره‌های خود استفاده کنند زیرا محرز شده سارقان منازل از روشی به نام بالکن رو استفاده می‌کنند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار