مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان خبر داد
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری در استان کردستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 20 September 2017

به گزارش تابناک کردستان، سردار مراد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری در استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها از ۳۱ شهریور ماه تا هفتم مهر ماه در استان اجرا می‌شود گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح یکی از این برنامه‌هاست که جمعه ۳۱ شهریور ماه در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان خاطر نشان کرد: دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان و حضور در مصلای نماز جمعه، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم و مرزی، حضور فرماندهان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه استانی، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه و شب شعر، همایش تجلیل از زنان ایثارگر، مسابقه نقاشی، افتتاح پروژه‌های عمرانی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و پخش فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این ایام است.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار