معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه همدان جزو استان‌های برتر در حوزه مقابله با مواد مخدر است، گفت: امسال نرخ طلاق در همدان ۴ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۴۹۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 21 September 2017
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه همدان جزو استان‌های برتر در حوزه مقابله با مواد مخدر است، گفت: امسال نرخ طلاق در همدان ۴ درصد کاهش یافت.

به گزارش تسنیم، محمدابراهیم الهی تبار در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار داشت: همگی ما باید از نظارت بر اعمال خود استقبال کرده و غافل نشویم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر تمام اعتبارات در راستای هدف تعیین شده صرف شود، افزود: برخی اقدامات باید به نحو شایسته‌تری انجام شود.

الهی تبار با بیان اینکه همدان جز استان‌های برتر در مبارزه و مقابله با مواد مخدر است، عنوان کرد: استان همدان رتبه دوم را در کشف مواد مخدر به خود اختصاص داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه در حوزه درمان مراکز 15 و 16 ترک اعتیاد در سطح استان فعال هستند، تصریح کرد: خوش‌حال هستیم که اعلام کنیم در سطح شهرهای استان معتاد متجاهر وجود ندارد.

الهی تبار با اشاره به اینکه نرخ شیوع اعتیاد در متوسط کشوری بین هر 10 هزار نفر 2.6 درصد است، بیان کرد: خوشبختانه این آمار در استان همدان 2.4 درصد است.

وی با بیان اینکه همه اقدامات و پیشرفت‌ها سبب نمی‌شود که بگوییم معضلی به نام اعتیاد وجود ندارد، تأکید کرد: از اقدامات مؤثر دولت یازدهم و وزارت کشور دغدغه‌مند کردن کشور و مسئولان نسبت به مسائل اجتماعی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه در حوزه مسائل اجتماعی اعتیاد یکی از اولویت‌های کشور معرفی شده است، گفت: طلاق، مفاسد اخلاقی، نقاط بهرانی و حاشیه‌نشینی از دیگر اولویت‌ها در حوزه مسائل اجتماعی است.

الهی تبار با اشاره به اینکه سیستم قضایی استان همدان عملکرد مطلوبی دارد، تأکید کرد: قضات همدان در بین تشکیلات کشوری شناخته شده هستند.

وی با بیان اینکه 13 هزار نفر در استان همدان آموزش‌های پیش از ازدواج را فرا گرفته‌اند، اظهار داشت: در سال گذشته طلاق در استان همدان 6.2 دهم درصد و در 4 ماهه امسال 4 درصد کاهش یافت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه استحکام‌بخشی به بنیان خانواده و مهارت‌آموزی در جامعه از روش‌های پیشگیری و مقابله با اعتیاد است، افزود: نگاه و اقدامات ما در حوزه اعتیاد پیشگیرانه و آموزش مهارت مقابله با این آسیب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار