رئیس پلیس راهور استان تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم رژه ۳۱ شهریور در شهر مشهد مقدس را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۹۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 21 September 2017
به گزارش تابناک : علی‌رضا حاجی‌زاده با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور با توجه به حضور گسترده و پرشور امت حزب‌الله تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در این روز اندیشیده شده است.

وی افزود: بر این اساس، از ساعت۰۰:۳۰ بامداد روز جمعه سی‌ویکم شهریورماه، توقف هرگونه خودرو در معابر باند شمالی بلوار جمهوری اسلامی از تقاطع کوشش تا میدان ۱۵ خرداد، باندهای غربی و شرقی خیابان امام رضا از میدان پانزده خرداد تا میدان بسیج ممنوع خواهد بود.

حاجی‌زاده تصریح کرد: همزمان با شروع مراسم، تردد کلیه خودروها در خیابان خرمشهر از میدان عدل امام خمینی به سمت میدان پانزده خرداد؛ خیابان جمهوری اسلامی از تقاطع کوشش به سمت میدان پانزده خرداد؛ خیابان امام رضا علیه السلام از پایانه مسافربری و ابتدای خیابان امام رضا، به سمت میدان پانزده خرداد؛ خیابان امام رضا علیه السلام از میدان بسیج به سمت میدان پانزده خرداد؛ خیابان فدائیان اسلام از فدائیان اسلام ۳ به سمت میدان بسیج؛ خیابان بهار از تقاطع بیسیم و بهار ۸ به سمت میدان بسیج ممنوع است.

وی از شهروندان خواست به دلیل جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی، حد امکان از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده کنند و یا خودروهای خود را در فاصله بیشتری با محل برگزاری مراسم پارک کنند یا در محل‌هایی که توقف و آنان مشکلات ترافیکی را ایجاد نمی‌کند، متوقف نمایند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار