مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری با ویژه برنامه‌های متنوعی، هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارد.
کد خبر: ۴۹۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 21 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد عظیمی در خصوص برنامه‌های صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری با ویژه برنامه‌های متنوعی، هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارد.
وی ادامه داد: شبکه استانی صدای چهارمحال و بختیاری با برنامه «پلاک هشت» تلاش می‌کند مخاطبان، به‌ویژه جوانان را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل، دستاوردهای دفاع مقدس، از خودگذشتگی و نقش رزمندگان هم استانی و خانواده‌های آنان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی آشنا و ارزش‌های دفاع مقدس را ترویج و تبیین کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این برنامه در بخش‌های گفت‌وگو با ایثارگران، تشریح عملیات‌های تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) در دوران جنگ تحمیلی، روزشمار دفاع مقدس، کارشناس، گزارش، معرفی کتاب، خبردار و ترانه و سرود در طول هفته دفاع مقدس از ساعت 15 به مدت 60 دقیقه به تهیه‌کنندگی الهام فتاحی و اجرای جعفر زمانی از رادیو جهان‌بین پخش می‌شود.
عظیمی با اشاره به برنامه «طلایه‌داران فتح» گفت: این ویژه برنامه با هدف گرامیداشت رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شبکه استانی سیمای جهان بین تولید و پخش می‌شود.
وی افزود: این برنامه در بخش‌های گفت‌وگو با رزمندگان و فرماندهان استان در دوران جنگ تحمیلی، معرفی کتاب، بیان خاطرات رزمندگان و گفت‌وگو با برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز استان در حوزه دفاع مقدس در طول این هفته از ساعت 8 صبح به مدت 45 دقیقه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی داریوش نیکبخت و اجرای احمد باقری به روی آنتن می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار