نمایشگاه های رزمی – فرهنگی یاد یاران و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در البرز است.
کد خبر: ۴۹۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 21 September 2017
به گزارش تابناک : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در تشریح برنامه های دفاع مقدس با اشاره به اینکه تمامیت ارضی ملت ایران مدیون خون شهداست در جمع خبرنگاران گفت: دفاع مقدس بزرگ‌ ترین رخداد کشور طی سال‌ های پس از انقلاب بوده و ایستادگی ایران در برابر عراق، آمریکا و استکبار نشان داد که کشور ما هیچگاه زیر باز ظلم نمی رود.
ابراهیم طاهرنژاد به برگزاری میهمانی لاله ها و عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در ۱۵۵ گلزار شهدای البرز در روز ششم مهر اشاره کرد و افزود: نمایشگاه های رزمی – فرهنگی یاد یاران و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های دیگری است که در هفته دفاع مقدس دنبال می شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم‌ های ویژه‌ هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی شهر برگزار می شود اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ های شهدا توسط خادمان شهدا و دستگاه‌ های اجرایی در راستای بزرگداشت هفته‌ ی دفاع مقدس در استان البرز اجرا خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در خاتمه دفاع مقدس را زمینه ای برای خلق حماسه و رشادت مردانی از جنس ایثار و شهادت دانست و خاطر نشان داشت: پاداش رزمندگانی که در راه این فرهنگ با صلابت گام برداشتند جاودانگی و بقا در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی بود.






منبع : البرز 24 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار