سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مقابل پرسپولیس بهترین بازی‌مان را انجام دادیم، اما روی گل دوم به دلیل مسایل اداری گل دوم را خوردیم.
کد خبر: ۴۹۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 22 September 2017
به گزارش تابناک : زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: از نحوه بازی بازیکنانم ابراز رضایت می کنم. تیم حریف ثابت کرد که با همه توان و تلاش برای این بازی آمدند. این بهترین بازی ما از ابتدای لیگ بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم منسجم تر از نیمه اول بودیم اما متاسفانه از شانس هایی که درست کردیم استفاده نکردیم. باید به مرور زمان بین سرلک و ثاقبی هماهنگی ایجاد شود. دروازه بان ما عملکرد خوبی نداشت. پرسپولیس بهترین سرزن های ایران را در اختیار دارد. زمانی که ۲ بر یک بودیم طارمی را مهار کردیم و بعد از آن بازی را مساوی کردیم. به دروازه بان مان تذکر خواهیم داد و در بازی های بعدی چاره ای جز استفاده از او نداریم. در خلال تمرینات باید مشکلات او را حل کنیم.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص اینکه در نیم فصل پلی میکر جذب خواهید کرد اظهار داشت: اگر به خاطر داشته باشید در ۶ هفته پایانی فصل قبل که تیم را در اختیار داشتیم جباروف را داشتیم اما او جدا شد. به دنبال جایگزین او بودیم اما در نهایت رافائل را گرفتیم که ۷ روز قبل از شروع بازی ها به ما اضافه شد و در تمرینات او را آماده کردیم. انتظارات بیشتری از او داشتم اما به سطح مورد انتظار ما باید برسد. ثاقبی و علی کریمی را داریم اما زمان می برد تا این بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی تصریح کرد: بعد زا پورقاز ، رودریگر وارد زمین شد. بیشتر به دلایل اداری که وجود داشت و لیست در حال نوشتن بود که این تعویض دیر انجام شد و ما آسیب دیدیم. اگر زودتر به زمین می رفت گل دوم را نمی خوردیم. من پشتم به میز ناظر بازی بود و نمی دانم چرا تعویض دیر انجام شد. این موضوع باعث شد تا تعویض دیر انجام شود اما در زمان تعویض اتفاقاتی افتاد که این تعویض دیر انجام شد. باید این سوال را از مسئول آن بپرسید که چرا این تعویض دیر انجام شد.

کرانچار در ادامه نشست خبری خود افزود: از زمانی که سرمربی سپاهان شدم قضاوت های داوری عجیبی ندیده بودم. در بازی های قبلی مثل پارس جنوبی و سپیدرود قضاوت های داوری به ما آسیب زده است. از این جایی که من دیدم درگیری در محوطه هجده قدم انجام شد داور پنالتی را سخت گیرانه برای پرسپولیس اعلام کرد.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه این تیم دو نیمه متفاوت داشت افزود: اگر چه در کل هفته با صحبت هایی که با بازیکنان داشتم از آنها می خواستم در طول بازی جنگنده بازی کنند اما در ابتدا تحت تاثیر بازی با کیفیت پرسپولیس قرار گرفتند. به جز بازی با پیکان در سایر بازی ها خیره کننده بازی کردند. بازیکنانم در ادامه بازی فهمیدند که پرسپولیسی ها بال برای پرواز ندارند و باید بجنگند. در نیمه دوم هم به گل رسیدیم اما در کل از نتیجه بازی راضی هستم.




منبع: فارس نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار