مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به طرح همسان سازی حقوق، بر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به کمک دولت و مجلس تاکید کرد.
کد خبر: ۴۹۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 22 September 2017
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به طرح همسان سازی حقوق، بر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به کمک دولت و مجلس تاکید کرد.

دکتر سعید مازندرانی در جلسه تجلیل از بازنشستگان و ورزشکاران نمونه شهرستان گرگان اظهار کرد: یکی از مسائلی که جامعه کارگری باآن روبرو خواهد بود،سالمندی و بازنشستگی آنان است که با توجه به کاهش برخی مزایا در هنگام بازنشستگی و افزایش هزینه های آن در سنین سالمندی، معشیت این قشر را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود: درسال های آتی بسیاری از کارگران بازنشسته می شوند و نیاز است در بحث رفاهی و حقوقی سالمندان و بازنشستگان تلاش ویژه ای صورت گیرد.

مازندرانی با تاکید بر اینکه بخشی از اقدامات در جهت رفاه بازنشستگان توسط سازمان تامین اجتماعی انجام می گیرد، خاطر نشان کرد: برخلاف سالهای گذشته در سالهای اخیر درآمد این سازمان در مسیر درست هزینه می شود که پرداخت به موقع و باکمترین تاخیر حقوق بازنشستگان، گواه بر همین مطلب است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مسائلی که درسالهای اخیر مطرح می باشد، همسان سازی حقوق است و با توجه به اینکه حقوق بازنشستگان کارگری پایین تر از بازنشستگان کشوری است، این موضوع برای جامعه کارگری با اهمیت است و به لحاظ قانونی باید پیگیری شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: افزایش دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی و همچنین گسترش سطح خدمات رفاهی این قشر از مسائلی است که با کمک دولت و مجلس باید دنبال شود.

وی ابراز امیدوادی کرد وضعیت معشیتی بازنشستگان به نقطه ایی برسد که این افراد پس از بازنشستگی مجبور به انجام شغل دیگری نباشند و شاهد اتفاقات و گشایش های خوبی برای آنان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار