مدیرکل اوقاف استان ایلام گفت: با توجه به تقارن دهه اول محرم با هفته دفاع مقدس سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف ٢حرکت قیام و دفاع از ارزش های اسلامی و مکتب تشییع برگزار می شود
کد خبر: ۴۹۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 22 September 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین حسن شهیدی اظهار کرد:با توجه به تقارن دهه اول محرم با هفته دفاع مقدس سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف ٢حرکت قیام و دفاع از ارزش های اسلامی و مکتب تشییع برگزار می شود.

وی گفت: در این راستا ویژه برنامه‌هایی اندیشیده شده  که در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در ۳۰ بقعه متبرکه در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

شهیدی فضاسازی و سیاه پوش کردن بقاع متبرکه، برگزاری مراسم عزای حسینی(ع)، همایش ویژه بانوان, همایش لبیک یا حسین(ع)، خیمه های معرفت و پاسخگویی به سوالات شرعی در جوار امامزادگان را از جمله برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی برشمرد.

وی قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی و سینه زنی، برپایی محافل انس با قرآن کریم، نشست های ختم و تفسیر قرآن، تهیه و پخش بروشور و کتابچه با موضوع وقف نامه های امام حسین(ع) و دیگر ائمه معصومین(ع) را از دیگر برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی در اماکن متبرکه این استان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار