فرمانده ارشد سپاه در همدان با اشاره به اینکه امام (ره) توانست با حفظ ارتش و با به‌کارگیری نیروی‌های مردمی دفاع مقدس را به سرانجام برساند بیان کرد: ما در ابتدا با جنگ‌های چریکی عملیات‌های جداگانه و در نهایت با عملیات‌های مشترک توانستیم گام بزرگی در جنگ برداشته و عملیات‌های بزرگی مانند فتح المبین و کربلاها را انجام دهیم.
کد خبر: ۴۹۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 23 September 2017
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سخنان سخیفانه رئیس جمهور آمریکا نشانه شکست آنان در رویارویی با ایران اسلامی است گفت:حضور مردم در صحنه و تبعیت از رهبری خنثی کنند توطئه دشمنان است.

به گزارش تسنیم، سردار مظاهر مجیدی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان که به مناسب آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: در زمانی که جهان تحت سیطره غرب و شرق قرار داشت انقلاب اسلامی به عنوان قدرت سوم بروز و ظهور پیدا کرد و توانست با شعار "نه شرقی و نه غربی" مسیر متعالی خود را بپیماید.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی نتوانستند این قدرت را برتابند از روز اول اقدام به توطئه چینی علیه نظام جمهوری اسلامی کردند تا شاید بتوانند این قدرت را مهار کنند اما از آنجا که خدا چیز دیگری مقدر کرده بود انقلاب اسلامی پا گرفته و به مسیر خود ادامه داد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد:  وقتی دشمنان نتوانستند با برخی اقدامات تفرقه افکنانه به مقاصد خود برسند از طریق نظامی وارد عمل شده و در شهریور سال59 توسط یکی از مهره‌های خود در منطقه،  تهاجم علیه جمهوری اسلامی را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: اگر چه برآورد دشمنان برای اینکه بهترین زمان  برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ساقط کردن آن را انتخاب کرده‌اند، درست بود اما آنها سه رکن دین اسلام، رهبری و مردم را نادیده گرفته بودند که همین مسئله نیز دودمان آنها را در هم پیچید.

فرمانده ارشد سپاه در همدان با اشاره به اینکه امام (ره) توانست با حفظ ارتش و با به‌کارگیری نیروی‌های مردمی  دفاع مقدس را به سرانجام برساند بیان کرد: ما در ابتدا با جنگ‌های چریکی  عملیات‌های جداگانه و در نهایت با عملیات‌های مشترک توانستیم گام بزرگی در جنگ برداشته و عملیات‌های بزرگی مانند فتح المبین و کربلاها را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: وقتی ما دشمن را از کشور بیرون کرده و قرار شد پای میز مذاکره بنشینم جمهوری اسلامی ایران با اقتدار وارد این عرصه شد و توانست با پذیرش قطعنامه 598 از کشور دفاع کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با قدردانی از مردم همدان و تشریح نقش آنها در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: در فردای 31 شهریور سال 59 این خلبانان پایگاه شهید نوژه همدان بودند که نخستین پاسخ به تهاجمات گسترده دشمن را دادند و پس آن نیز  نیروهای مردمی همدان در غرب کشور جبهه سرپل ذهاب، تیپ زرهی شهید قهرمان در جنوب کشور، لشگر 32 انصار الحسین (ع)  و گروه رزمی مهندسی 43 امام علی(ع) نیز توانستند به خوبی در عرصه دفاع نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اقدامات دشمنان علیه نظام اسلامی در فتنه 78 و 88 گفت: وقتی استکبار به دنبال تغییر جفرافیای منطقه و خاورمیانه بود این جمهوری اسلامی بود که در برابر آنها ایستاد  و اگر امروز رئیس جمهور آمریکا چنین سخیفانه با مردم ایران حرف می‌زند برای این است که نقشه‌های آنها در منطقه با شکست روبه‌رو شده است.

مجیدی تاکید کرد: توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران و نظامی اسلامی یکی پس از دیگری شکل می‌گیرد و آنچه در برابر می ایستد اتحاد مردم و نیروهای مسلح با مقام معظم رهبری و عمل به رهنمودهای ایشان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار