مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی کایزن در این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 23 September 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، امیرحسین فدائی در جمع خبرنگاران  با اعلام این خبر اظهار داشت: کایزن به معنای بهبود مستمری است که تمامی افراد یعنی مدیران، کارکنان و کارگران را در بر می گیرد.

وی افزود: کایزن بر این اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی، زندگی اجتماعی و زندگی خانوادگی بایدبه طور  پیوسته و مداوم بهبود یابد؛ فرهنگ کایزن و  تعامل آن در بین لایه ها و سازمانهای مختلف اجتماعی در کشور  باعث می شود تا کارخانه به دانشگاه تبدیل شود و دانشگاه به کارخانه، کارگر(کارمند) از مدیر بیاموزد و مدیر از ایده های کارگر(کارمند) بهره مند گردد.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیام استراتژی کایزن در این جمله است که حتی یک روز را نباید بدون ایجاد نوعی بهبود در یکی از بخشهای سازمان یا شرکت سپری نمود.

فدائی شناسایی و حذف تمام فعاليت هاي هزينه زا و فاقد ارزش توليد  و یا تلفیق فعالیت های موازی و افزودن آن دسته از فعاليت هايي كه براي تكميل و بهبود سطح كيفي خدمات لازمند را از اقدامات تحقق کایزن برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در مدل مدیریتی کایزن هر چه به سطوح پايين تر مي آييم از وظايف ايجاد بهبود كاسته و به وظايف حفظ و نگهداري بهبود افزوده مي شود، مديران سطوح بالاتر سازمان بايد همواره بخش اعظم وقت خود را صرف بهبود سازمان نمايند و امور جاري را كه جنبه نگهداري دارند به سطوح پايين تر واگذار كنند  و كاركنان يك سازمان همواره بايد به فكر بهبود و حفظ دستاوردهاي بهبود در سازمان خود باشند . 

به گفته این مقام مسئول، دوره مذکور از دوره های مصوب سازمان دامپزشکی و برگزار کننده آن واحد آموزش و همچنین مدرس این دوره نیز کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی نادر طهماسبی از کارکنان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار