به نظر می رسد مطرح شدن چنین مباحثی از ناشیگری تیم رسانه ای عدل هاشمی که در تنظیم خبر دقت لازم را نمی نمایند و به جای بیان اقدامات واقعی وی که کم هم نیستند ، به بیان و انعکاس اخباری دست می زنند که چندان هم جالب نیست !
کد خبر: ۴۹۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 23 September 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدتی است که مبحثی در میان رسانه ها و البته شبکه های اجتماعی مورد مناقشه قرار گرفته و هر طرف هم سخن خود را مستند اعلام می کند.
موضوع مربوط به اختصاص قیر رایگان به شهرداری هاست که گردانندگان کانال تلگرامی عدل هاشمی و برخی خبرنگاران با زدن تیترهایی مانند " به همت سردار هاشمی پور:شهرداری های کهگیلویه بزرگ قیر رایگان دریافت می کنند " این اقدام را از عملکرد عدل هاشمی می دانند و عده ای دیگر می گویند این موضوع ربطی به عدل هاشمی ندارد و خروجی یک مصوبه دولتی است و اصلا نماینده نقشی در آن ندارد!
گفته موافقان کاملا مشهود و در رسانه ها و به دنبال آن کانال تلگرامی نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی منتشر شده و می شود و منتقدان این خبر تاکنون فقط در شبکه های اجتماعی به نقد این خبر می پرداختند . اما عصر مارون که به نوعی می توان گفت در رسانه های منتقد عدل هاشمی قرار می گیرد ، در خبری به جزئیاتی از این موضوع پرداخته و با ارائه اسنادی معتقد است ضعف فرمانداران باعث شده است این اقدام دولت به نام عدل هاشمی سند رسانه ای بخورد و کانال تلگرامی این نماینده هم بر روی آن مانور دهد!
این سایت خبری تحلیلی ضمن بیان خبر کانال تلگرامی عدل هاشمی در ادامه مطلب خود ، این خبر را نقد کرده و نوشته :
اما حقیقت ماجرا چیست؟
در تاریخ ۱۷ مرداد ماه سالجاری معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از واگذاری قیر رايگان به تمامي شهرداری های کمتر از۵۰ هزار نفر جمعیت از سوی این سازمان در اجراي قانون بودجه سال ۹۶ كل كشور خبر داد.
اسد معانی با بیان خبر فوق گفت: در اجرای بند (ه) تبصره (یک) قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور، ۱۳۶ ميليارد تومان قیر به شهرداری های شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت به منظور کمک به توسعه و بهبود عبور و مرور شهری بصورت رایگان اختصاص می یابد.
 
تشکیک بر سر قیرهای رایگان شهرداری ها! / اقدام را به نام عدل هاشمی بزنیم یا دولت؟ 

وي افزود: مرحله نخست واگذاري قير رايگان، طي روزهاي اخير با صدور حواله هاي قير شهرداري های کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت تمامي استان های كشور، انجام شد.
صحت این خبر در پورتال سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قابل راستی آزمایی است و عصر مارون جهت تنویر افکار عمومی لینک این خبر را نیز منتشر می کند:

لینک خبر مربوط به اختصاص قیر رایگان به شهرداری های کشور
البته برخی از خبرگزاری های رسمی کشور نیز علاوه بر پورتال سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز به این خبر اشاره کردند که عصر مارون فقط به انتشار لینک مربوطه در خبرگزاری ایرنا کفایت می کند: http://www.irna.ir/fa/News/82397813
شایان ذکر است که خبر ایرنا مربوط به تاریخ چهارم بهمن ماه سال ۱۳۹۵ و تصویب سهمیه قیر رایگان در سال ۹۶ در بودجه این سال است.
علی کاظمی بابا حیدری عضو کمیسیون تلفیق، برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز به بند ه تبصره ۱ لایحه بودجه ۹۶ اشاره می کند می گوید: سهمیه قیر رایگان را از دو میلیون تن به چهار میلیون تن به مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال تصویب کردند.
با این حال باید از نماینده محترم کهگیلویه بزرگ و تیم رسانه ای ایشان پرسید که جناب هاشمی پور دقیقا در چه زمینه ای نسبت به اختصاص این سهمیه همت گمارده اند؟
به راستی اینکه اخبار عملکرد دستگاههای دولتی و ملی در طول مدت خدمت نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ قبل از هر چیزی به همت ایشان و به نام ایشان سند بخورد و مانور تبلیغاتی و رسانه ای در این زمینه صورت بگیرد به جز عوام فریبی و منت بر سر مردم محروم کهگیلویه چه می تواند باشد؟
 
تشکیک بر سر قیرهای رایگان شهرداری ها! / اقدام را به نام عدل هاشمی بزنیم یا دولت؟ 

آیا تمامی دستگاهها و نهادها طی این یکسال و اندی خدمت ایشان تعطیل شده و ایشان یک تنه مسیر توسعه ی منطقه را پیموده اند؟
سو استفاده از عدم آگاهی مردم و سکوت رسانه های دلسوز در سایه بی تفاوتی مسئولین دستگاههای متولی و علی الخصوص فرمانداری های شهرستان های چهارگانه باتوجه به عدم ارائه گزارش عملکرد این دستگاهها به مردم شکل گرفته و حاشیه امنی برای مانورهای بی دلیل تبلیغاتی فراهم خواهد آمد.
در اینکه نماینده محترم و زحمتکش مردم شریف کهگیلویه بزرگ نهایت تلاش خود را برای خدمت به مردم منطقه محروم کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده انجام می دهد شکی نیست و توانمندی های خاص ایشان بر هیچ منتقد دلسوزی پوشیده نیست و صدالبته قابل تقدیر است.
اما چرا همه اقدامات دستگاههای خدمت رسان حتی با تصویب در سطح ملی با مانور همت گماری نماینده محترم سند میخورد؟
و البته بحث خدمت بحثی نیست که برای مردم چندان مهم باشد که به نام چه کسی سند می خورد اما مهم خدمت رسانی بی منت و حل مشکلات مردم است.
ناشیگری تیم رسانه ای عدل هاشمی ؟
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،به نظر می رسد با توجه به جدیت عدل هاشمی در کارها و پیگیری های بسیار مهمی که انجام می دهد به نحوی که بسیاری از کارهایی را که مدیران دولتی باید به نتیجه برسانند اما کاملا مشهود است با پیگیری های شخصی وی آن ها به نتیجه رسانده می شود ، مطرح شدن چنین مباحثی از دوحال خارج نباشد ، اول ناشیگری تیم رسانه ای عدل هاشمی که در تنظیم خبر دقت لازم را نمی نمایند و به جای بیان اقدامات واقعی وی که کم هم نیستند ، به بیان و انعکاس اخباری دست می زنند که چندان هم جالب نیست ! ضمن اینکه بر همه روشن است که از پروژه های گازرسانی، برق رسانی ، بهسازی جاده های روستایی گرفته تا به مرحله تعیین تکلیف یا کلنگ زنی و اجرایی رساند بسیاری از پروژه های عظیم مانند ، پتروشیمی ، کارخانه سیمان ، فسفات چرام و.... همه از پیگیری ها و اقدامات مستقیم عدل هاشمی است. 
و یا اینکه منتقدان عدل هاشمی به قول معروف " مته به خشخاش" می گذارند و سعی دارند در اقدامات عدل هاشمی تشکیک ایجاد کنند که در خصوص ایجاد تشکیک شاید بتوان گفت ، حتما اینکار را انجام می دهد اما وقتی در این مورد خاص سندی ارائه می شود نمی توان این گزینه را تایید کرد چرا که چنانچه این سایت در زمره منتقدان معمول هم جای بگیرد اما اسناد و مدارکی که ارائه کرده است قابل تامل است و واقعیت را روشن می کند.
و در پایان باید گفت مطرح شدن چنین مباحثی شاید برچسب سیاسی کاری یا نقدهای غیر منصفانه بخورند اما باید همه توجه کنند که می توان با به حداقل رساندن چنین معایبی به نماینده کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی کمک کرد که در به سرانجام رساندن اقدامات با همکارای مدیران دولتی موفق باشد.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
مدیر پایگاه مخاطب گرامی نظر شما اتهاماتی را مطرح می کند که در صورت درج پیگرد قانونی دارد لذا از انتشار آن معذوریم.
با تشکر مدیریت سایت خبری تحلیلی تابناک کهگیلویه و بویراحمد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
ادب مرد به از دولت اوست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار