فرمانده انتظامي استان خراسان رضوی از دستگيري 2 سوداگر مرگ و كشف 330 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 23 September 2017
به گزارش تابناک : سردار "قادر کریمی" گفت: در تداوم اجراي طرح هاي  مقابله بي امان با عاملان تهيه و قاچاق مواد مخدر ، تيم هاي اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي خراسان رضوي به سرنخ هايي از حمل محموله سنگين مواد مخدر به وسيله يك  خودروي تريلی ترانزیت از بندرعباس به مشهد دست يافتند.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي افزود: یکی از تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با نيابت قضائي به شهرستان بجستان اعزام و در مسير حمل محموله قاچاق كمين كردند.

وي تصريح کرد: ساعت 23:50 شب گذشته به محض ورود خودروي تريلی به حوزه استحفاظي شهرستان بجستان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شده و با توقيف خودروي تريلی ، 220 كيلوگرم ترياك در بطرهای بزرگ و کوچک نوشابه که به طرز ماهرانه ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود كشف کردند.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: در عملیات دیگر نیز تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ساعت 20:00 شب گذشته یک کامیون بنز حامل مواد مخدر در ورودی شهر مشهد شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از این کامیون حامل بار علوفه که از استان سیستان و بلوچستان بارگیری شده مقدار 110 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی عنوان کرد: خودروها توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.





منبع : پایگاه خبری پلیس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار