اولویت های شهردار مشهد؛
قاسم تقی زاده خامسی گفت: اولویت اصلی من در شهر مشهد توسعه خطوط ریلی است و امیدوارم با کمک دولت بتوانیم شاهد توسعه خط 2 و 3 قطار شهری مشهد باشیم.
کد خبر: ۴۹۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 23 September 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ شهردار مشهد، قاسم تقی‌زاده خامسی در مورد اولویت‌های خود در مدیریت شهری اظهار داشت: اولویت اصلی من در شهر مشهد توسعه خطوط ریلی است و امیدوارم با کمک دولت بتوانیم شاهد توسعه خط 2 و 3 قطار شهری مشهد باشیم.

شهردار مشهد گفت: شهرداری مشهد با توجه به برنامه‌هایی که من در ذهن دارم هیچ راهی جز جذب سرمایه‌گذاری خارجی ندارد.

وی افزود: اولویت بعدی من رسیدگی به پوسته میدان شهدا است زیرا من به هیچ وجه از وضع فعلی این میدان رضایت ندارم و امیدوارم بتوانیم تغییراتی در پوسته طرح ایجاد کنیم.

تقی‌زاده خامسی با بیان اینکه حاشیه‌نشینی نیز باید اولویت شهرداری مشهد باشد، بیان کرد: روش من در این حوزه توانمندسازی مردم است نه اینکه کمک‌هایی به مردم شود و هیچ نتیجه‌ای برای آنها نداشته باشد.

شهردار مشهد افزود: باید با حرفه‌آموزی، آموزش و توانمندسازی بتوانیم مردم این مناطق را توانمند کنیم و دارای شغل شوند زیرا اصلی‌ترین مشکل ما در حاشیه شهر، بیکاری است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد سرمایه‌گذاری‌های خارجی در کلانشهر مشهد گفت: شهرداری مشهد هیچ راهی جز جذب سرمایه‌گذاری خارجی ندارد زیرا سرمایه‌گذاری داخلی نمی‌تواند طرح‌هایی که من در ذهن دارم را پوشش دهد و در این راستا من به دنبال تشکیل یک نهاد عمومی هستم که در این نهاد همه مسلمانان جهان سرمایه‌گذاری کرده و حتی در بورس‌های بین‌المللی مطرح شود.

تقی‌زاده خامسی افزود: مشهد سالانه پذیرای بیش از 25 میلیون زائر است و با این توانایی می‌توان سرمایه‌های مسلمانان و شیعیان را جذب کرد و شاهد تغییراتی جدی در شهر مشهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار