معاون علوم پزشکی جهاد دانشگاهی خراسان‌رضوی گفت: در آینده نزدیک شاهد راه اندازی مرکز چند تخصصی ژنتیک در جهاد دانشگاهی خراسان رضوی خواهیم بود
کد خبر: ۴۹۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 23 September 2017
به گزارش تابناک : دکتر محمدعلی خلیلی فر در حاشیه سمینار ژنتیک و بررسی اختلالات ژنتیکی در گناباد با بیان این مطلب گفت: با راه اندازی این مرکز تمام مشاوره ها و تست های ژنتیکی در داخل کشور انجام شده و از ارسال آن به خارج از کشور جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در طی برنامه 5 ساله جهاد دانشگاهی استان راه اندازی خواهد شد، افزود: تمام آزمایشات ژنتیکی به صورت کاملا دقیق و با تجهیزات پیشرفته و مدرن انجام و همچنین با جذب متخصصین مجرب، از صفر تا 100 مشاوره های ژنتیک در این مرکز انجام خواهد گرفت.

معاون علوم پزشکی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: برای هر یک از رشته های مختلف مثل اطفال، زنان، اعصاب و غیره نیز دکترای تخصصی جذب و همچنین این مرکز، مرجعی برای بیماران و پزشکان در سطح استان خواهد بود. 

خلیلی فر همچنین اظهار کرد: برای جهاد دانشگاهی مشهد پیگیر راه اندازی یک مجتمع پزشکی کاملتری که بحث سلول درمانی را انجام دهد هستیم؛ ضمن اینکه برای شهرستان ها نیز باید سعی کنیم که تجهیزات و نیروهای آنها به روز باشد.

معاون علوم پزشکی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی تاکید کرد: به روز نگهداشتن، افزایش کنترل کیفی و نظارت بر جواب آزمایشات نیاز به مداومت دارد و سعی ما بر این است که این بحث را نیز پیگیری نماییم.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار