نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه هرچه بیشتر دولت به خراسان رضوی شد و گفت: حاشیه شهر مشهد بیش از 1 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد.
کد خبر: ۴۹۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 23 September 2017
به گزارش تابناک : حمیدبنایی با اشاره به اینکه به خاطر مشکلاتی که درحوزه شهرستان‌ها وجود دارد روز به روز خشکسالی در جنوب خراسان، یعنی گناباد و بجستان بیشتر می‌شود، اظهار کرد: خشکسالی در روستاها و شهرها منتج به افزایش حاشیه‌نشینی می‌شود، باید حتما وضعیت اشتغال و اقتصاد در روستاها را که هم در برنامه ششم توسعه مندرج شده و هم مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در دولت دوازدهم شاهد تحولی اساسی درحوزه اشتغال و معیشت مردم، خروج از رکود و حاشیه‌نشینی و تحول زیرساخت‌های اصلی در خراسان رضوی که دولت به آن متعهد شده است، باشیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه در موضوع استفاده از نخبگان ضعیف هستیم، خاطرنشان کرد: ما جوانان را نمی‌بینیم و به نخبگان اهمیت نمی‌دهیم، این موضوع توسط مجلس و دولت مورد غفلت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما جوانی را که در کشور در بحث تولید، پژوهش، اختراع، مدیریت، درایت و پشتکار دارد را آن قدر اذیت می کنیم که از نخبه بودن خود پشیمان می‌شود.

بنایی خاطرنشان کرد: ما در جایگاه مجلس تمایل داریم تا از دولت حمایت کنیم، امیدواریم بتوانیم قشرعظیم جوانان، نخبگان، کارآفرینان و بخش خصوصی را که رسیدگی به آن‌ها در برنامه ششم توسعه اقتصادی مندرج شده و در چرخه اداری بسیار اذیت می‌شوند را درایت و مدیریت کنیم.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که در بحث جوان‌گرایی به دولت امیدواریم، افزود: در این زمینه دولت وزیرجوانی که معرفی کرد اقدام بسیارخوبی بود اما انتظار داریم در حوزه مدیران استانی، معاونین وزرا، مدیران کل و روسای دانشگاه‌ها هم از بانوان و هم از جوانان استفاده شود تا شعار دولت در حوزه جوان‌گرایی در قبل و بعد از انتخابات حتما عملیاتی شود.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار