سه هفته پس از انتقاد‌های گسترده از کفش‌های جنجالی ملانیا ترامپ در بازدید از مناطق سیل‌زده، دونالد ترامپ به دفاع از او پرداخت.
کد خبر: ۴۹۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 23 September 2017
به گزارش تابناک : پس از گذشت حدود سه هفته از انتقاد رسانه های آمریکایی از کفش های جنجالی ملانیا ترامپ در بازدید از مناطق سیل زده تگزاس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دفاع از همسرش پرداخت.
 
دونالد ترامپ روز گذشته در سخنرانی خود در ایالت آلاباما با دفاع از همسرش اعلام کرد: او کفش های پاشنه دار پوشیده بود همانطور که بسیاری از شما این کار را می کنید؛ اما زمانی که در تگزاس از هواپیما پیاده شد، کفش های کتونی اش را پوشید؛ کفشهایی که با خودش آورده بود. این کار رسانه ها دغل بازی است.
 
کمتر از یک ماه پیش دونالد ترامپ و همسرش ملانیا ترامپ از مناطق سیل زده هیوستون و کورپس کریستی در ایالت تگزاس بازدید کردند؛ اما نحوه لباس پوشیدن ملانیا ترامپ و بخصوص استفاده وی از کفش های پاشنه بلند در این منطقه سیل زده جنجال زیادی در رسانه ها به پا کرد.
 
ملانیا با آن کفش های پاشنه بلند مشکی گمان کرده است که می خواهد به مراسم فرش قرمز برود.
 
انتشار تصاویر ملانیا ترامپ با این کفش‌ها انتقاد بسیاری از کاربران توییتر را به دنبال داشت. به دنبال گسترش این انتقادها، سخنگوی ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد: بانوی اول آمریکا یک جفت کفش دیگر هم با خود به همراه آورده است.
 
 
 
 
 
 
 
منبع : نیویورک پست 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار