رئیس بسیج مساجد محلات البرز از راه‌اندازی سه موکب در شهر کربلا، نجف و مسیر کربلا ـ نجف توسط سپاه این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 23 September 2017
به گزارش تابناک : محمدیوسف کولیوند، رئیس بسیج مساجد محلات البرز با اشاره به برنامه‌های عزاداری در ماه محرم و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: برنامه‌های بسیج مساجد سال جاری براساس مسجد محوری تعریف شده است و بیشتر برنامه‌ها حول مساجد است که یکی از برنامه‌های بسیج برگزاری عزاداری سالار شهیدان(ع) در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا است.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های بسیج مساجد برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در سطح استان است، ادامه داد: بسیج مساجد هم خود ایستگاه صلواتی دایر و هم در برپایی ایستگاه‌ها به مردم کمک می‌کند و از طرفی با توجه به حساسیت‌های ممکنه در مورد ایستگاه صلواتی و رعایت نکات ایمنی لازم، به اعضا بسیج در جلسات قبل از شروع ماه محرم، تذکرهای لازم داده شده است.
این مسئول با اشاره به اربعین حسینی، گفت: سپاه امام حسن مجتبی(ع) در سال جاری سه موکب در این ایام برپا می‌کند.
کولیوند با بیان اینکه این موکب‌ها در شهر نجف، کربلا و یک موکب هم در مسیر کربلا- نجف برپا می‌شود، اضافه کرد: بسیج مساجد محلات استان در راه‌اندازی این موکب‌ها همکاری دارد.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: بسیج مساجد در این هفته یادواره شهدا در سطح مساجد استان، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، حضور راویان در مدارس و مناسبت‌ها در مساجد، برنامه‌های فرهنگی و راه‌اندازی چهار نمایشگاه رزمی- فرهنگی در کرج، محمدشهر، اشتهارد و ساوجبلاغ در مساجد و پایگاه‌ها برگزار می‌کند.





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
تشکرازبرنامه های بسیج مساجدومحلات استان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار