استاندار مازندران با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی، گفت: عرضه برنج خارجی در فروشگاه‌های مازندران قاچاق است.
کد خبر: ۴۹۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 23 September 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهار داشت: اگر جامعه به سمت معنویات، آموزه‌ها و ارزش‌های دینی هدایت شود، در مسیر اجتناب از گناه و حرکت به سوی رستگاری گام برمی‌دارد و رسانه ها و نهادهای تبلیغی می‌توانند در این راستا موثر عمل کنند.
وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال و تقویت تولید و اشتغال در استان، باید موضوع سرمایه‌گذاری محور کار و مورد حمایت همه دستگاه‌های مسئول قرار گیرد و این موضوع در دستور کار استان قرار دارد، عنوان کرد: ورود کالاهای خارجی، لطمات جدی به تولید داخلی وارد می‌کند و باید همه با تعامل و هم افزایی همه دستگاه‌ها جلوی قاچاق کالا به طور کامل گرفته شود.
استاندار مازندران، با بیان اینکه استفاده غیر مجاز از برند خارجی امروز چالشی در سطح کشور و استان است، یادآور شد: وضعیت واحدهای این‌گونه در مازندران باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود و در برخورد با تخلفات صنفی به صورت فعالانه و پیشگیرانه عمل شود.
وی با اشاره به اینکه فرمانداران مسئول ستاد شهرستانی هستند و باید پیگیر موضوع باشند، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا، وظیفه ذاتی این ستاد است و با قوت از سوی استانداری حمایت می‌شود و نباید معطل جلسات و مصوبات بماند.
رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، با بیان اینکه عرضه هر گونه برنج خارجی در فروشگاه‌های استان قاچاق و ممنوع است، خاطرنشان کرد: با ورود هر مقدار برنج وارداتی به استان مخالفم و شدیدا در برابر این امر خواهیم ایستاد.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار