نمایشگاه آثار عکس و هنرهای تجسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 23 September 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ حجت‌الله منصور بیگی، مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، اظهار کرد: این نمایشگاه ساعت 4 عصر امروز با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان افتتاح می‌شود.
 
وی، بابیان اینکه در این نمایشگاه 150 اثر به‌صورت تلفیقی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، ابراز کرد: در این نمایشگاه 40 اثر در بخش‌های مختلف هنرهای تجسمی و 110 اثر عکس شامل تصاویری از دوران دفاع مقدس و تصاویر شهدای ایلام به نمایش گذاشته‌شده است.
 
مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، بابیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته در مجتمع ارشاد دایر خواهد بود، یادآور شد: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس فیلم دریاچه ماهی با 50 درصد تخفیف و به‌صورت نیم‌بها در دو سانس 17 تا 19 و 19 تا 21 اکران خواهد شد.

منصوربیگی، بیان کرد: اردوی راهیان نور ویژه هنرمندان استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور 100 نفر از هنرمندان این استان روز پنجشنبه هفته جاری به مقصد مهران و بازدید از منطقه عملیاتی قلاویزان و همچنین غبارروبی مزار شهدای صالح‌آباد برگزار خواهد شد.
 
وی، در پایان خاطرنشان کرد: زبان هنری یکی از مهم‌ترین واصلی‌ترین ابزارها در راستای انتقال مفاهیم و پیام دفاع مقدس و شهدای عزیز و همچنین ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان است و باید تلاش کرد که این پیوند و ارتباط بین هنرمندان، دفاع مقدس و اقشار جامعه ایجاد شود./م
شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار