معاون اقتصادی استانداری قزوین:
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با تکمیل ۵۸۲ واحد تولیدی نیمه تمام در استان قزوین زمینه اشتغال ۱۵ هزار نفر فراهم می شود.
کد خبر: ۴۹۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 23 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی روز شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: سیاست دولت در اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج در استان نیز با جدیت پیگیری شده و اجرا می شود.

وی افزود: در ۵ ماهه امسال تعداد ۶۹۹۵ فقره تسهیلات ازدواج مصوب و پرواخت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۷۷ درصدی برخوردار شده است.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: خوشبختانه با همراهی بانکها در استان قزوین  هیچ مورد پشت نوبت برای دریافت وام ازدواج نداریم و همه متقاضیان به شعب بانکهای عامل معرفی شده اند.

تکمیل واحدهای نیمه تمام ۱۵ هزار شغل ایجاد می کند

حبیبی در ادامه راه اندازی واحدهای نیمه تمام را از راهکارهای افزایش اشتغال در استان دانست و گفت: در استان قزوین ۵۸۲ واحد نیمه تمام صنعتی و تولیدی در استان وجود دارد که پیشرفت فیزیکی آنها بیش از ۴۰ درصد است و تکمیل آنها باید در اولویت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برای تکمیل واحدهای نیمه تمام به ۴۵۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت راه اندازی آنها برای ۱۵ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

خدمات واحدهای تولیدی متوقف نشود

حبیبی با اشاره به اهمیت حمایت از تولید هم اظهارداشت: با هماهنگی انجام شده و در راستای حمایت از تولیدکنندگان دستگاههای خدمات رسان به هیچ عنوان نباید خدمات خود را قطع کنند.

وی اضافه کرد: هر گونه قطع خدمات واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی مستلزم هماهنگی با استانداری است.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: حدود یک سوم اعتبارات بانکهای استان در اختیار بانک های خصوصی است لذا انتظار  داریم از محل منابع دراختیار به رونق تولید کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار