شنیده ها حاکیست تا لحظه مخابره این خبر ،عزم مسولین وزارت کشور بر تغییر استاندار ایلام جدیست وتلاش نمایندگان وفعالین سیاسی نیز برای استفاده از گزینه های بومی بی نتیجه مانده است.
کد خبر: ۴۹۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 23 September 2017

تابناک ایلام::پس از ماهها بحث وجدل بر سرماندن یا رفتن مروارید ویا اینکه چه کسی پس از تغییر مروارید استاندار محبوب ودوست داشتنی ایلام ،برصندلی استانداری ایلام تکیه می زند ،گویا امروز پروسه تعیین استاندار ایلام به ایستگاه آخر خود رسیده وتا ساعاتی دیگر ختم تمام گمانه زنی ها اعلام خواهد شد.

چندوقت پیش ،برخی از سیاسیون ونمایندگان استان در اقدامی شتابزده ،آن هم درراستای سهم خواهی ها و جمع آوری غنایم ،برای اولین تغییر مدیریت سیاسی واجرایی استان را پیش کشیده وگزینه هایی را نیز برای تصدی عالیترین مقام اجرایی استان مطرح نمودند. با پیچیده شدن موضوع و دوقطبی شدن فضای سیاسی استان ،این دستاویز در اختیار صاحبان قدرت قرار گرفت که به منظور ایجاد موازنه وخط بطلان کشیدن بر خواستهای هردو گروه یعنی حامیان ومخالفین ماندن مروارید،گزینه ای غیر ایلامی را برای این منظور در نظر گیرند.

اگرچه نمایندگان استان وهمان سیاسیون سهم خواه ،در واپسین لحظات ،حتی بر سر ضعیف ترین گزینه بومی برای تصدی استانداری ایلام به اجماع رسیدند، اما مرغ وزیر کشور یک پا داشت و آنان همچنان بر گزینه غیر بومی برای استانداری ایلام مصرند .باید گفت تنها بازنده این هیاهو و پیچیدگی سیاسی تصنعی فقط مردم ومنافع استان بودند وبس ! 

شنیده ها حاکیست تا لحظه مخابره این خبر ،عزم مسئولین وزارت کشور بر تغییر استاندار ایلام جدیست وتلاش نمایندگان وفعالین سیاسی نیز برای استفاده از گزینه های بومی بی نتیجه مانده است.

بنا بر اخبار واصله باید تا ساعات دیگر خبر تصمیم وزارت کشور در معرفی استاندار غیر بومی ایلام را در رسانه های استان منتشر نماییم ،گزینه ای که خواست ومورد حمایت وزارت کشور بوده وگویا سابقه استانداری یکی از استانهای کشور رانیز در کارنامه خود دارد.

البته ناگفته نماند تا این لحظه تلاش نمایندگان استان ومخالفت آنان با این گزینه بی نتیجه بوده اما کماکان رایزنی ها برای تاثیر گذاری بر تصمیم گیران این وزارتخانه ادامه دارد.حا ل باید دیددراین ساعات پایانی وزارت کشور از تصمیم خود منصرف می شود یا خیر ! اما به هرحال باید بپذیریم که جدال بر سر ماندن یا رفتن مروارید استاندار فعلی ایلام با تصمیم به رفتن او تمام شده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار