مسابقات بیماران خاص و پیوند اعضاء
شطرنج‌بازان قمی در مسابقات قهرمانی کشور بیماران خاص و پیوند اعضاء در سه بخش تیمی موفق به کسب جایگاه قهرمانی شدند.
کد خبر: ۴۹۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲ 24 September 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور با درخشش نمایندگان قم و قهرمانی آن‌ها در سه بخش تیمی به کار خود پایان داد، درحالی‌که این پیکارها ویژه بیماران همودیالیز و هموفیلی هر دو بخش مردان و بانوان در دو رشته ورزشی دارت و شطرنج در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در بخش بیماران هموفیلی و در رشته دارت مردان، رضا الله‌وردی از فارس اول شد، علیرضا ساکتی از قم به مقام دوم رسید و مجید غفاری از همدان به مدال نقره بسنده کرد.

در بخش‌ دارت همودیالیز مردان هم حجت‌الله عامری از سمنان به مدال طلا دست‌یافت، بهمن ذکاوتی و رحمان متقیان از قم به ترتیب دوم و سوم شدند.

بانوان دارت هموفیلی نیز فاطمه قاسمی از قم به مدال طلا رسید، افسانه علم پرور و زینب حریبی از البرز بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

در دارت همودیالیز بانوان معصومه سفیر الهی و معصومه یاسمی از قم سکوی قهرمانی و نائب قهرمانی را تصاحب کردند و فاطمه قنبری از تهران سوم شد.

استان قم در این بخش با سه مدال طلا، سه نقره و دو برنز به کار خود پایان داد تا رقابت در بین ورزشکاران رشته شطرنج آغاز شود.

در رشته شطرنج بیماران هموفیلی مردان ترکیب عباس حسن‌زاده، بهمن منادی و سید رضا ریحانی از قم به مقام قهرمانی رسید.

در بخش شطرنج همودیالیز مردان هم علی کاوتی از قم صاحب گردن‌آویز طلا شد، محمدعلی سعیدا از تهران  به مدال نقره دست‌یافت و منصور جان‌خانی از البرز بر سکوی سوم کشور ایستاد.

مهدیه حسین‌خانی و زهرا حاتمی دو بانوان شطرنج‌بازان قمی هم در بخش هموفیلی به مدال‌های طلا و نقره رسیدند.

 و در بخش شطرنج همودیالیز زنان نیز راضیه پرویزی، آی‌سین زارعی و سمیه چهرقانی هر سه از قم سکوی اول تا سوم را تصاحب کردند.

در مجمع رده‌بندی نتایج تیمی بانوان هموفیلی قم با 145 امتیاز اول شد، البرز با 45 امتیاز به جایگاه دوم رسید. در بخش همودیالیز بانوان هم قم با 135 امتیاز برسکوی نخست ایستاد و تهران با کسب 80 امتیاز به مقام نائب قهرمانی بسنده کرد.

در بخش رده‌بندی تیمی مردان همودیالیز قم با 135 امتیاز بر سکوی نخست کشور ایستاد، سمنان با 83 امتیاز و تهران با 71 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده‌بندی تیمی مردان هموفیلی، فارس و قم با امتیاز مشترک 90 اول و دوم شدند، تهران هم با کسب 75 امتیاز به سکوی سومی بسنده کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار