فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، از اعزام ۳۰ هزار همدانی در قالب کاروان راهیان نور طی سال جاری به مناطق مختلف جنگی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 24 September 2017
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، از اعزام ۳۰ هزار همدانی در قالب کاروان راهیان نور طی سال جاری به مناطق مختلف جنگی خبر داد.

به گزارش ایکنا، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: امسال ۳۰ هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در زمانبندی‌های مناسب به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

وی افزود: در مناطق عملیاتی غرب کشور و به ویژه در منطقه سرپل ذهاب رزمندگان همدان نقش برجسته‌ای داشتند که شهید اولنج نخستین شهید در این منطقه در یکم مهرماه بود.
مجیدی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس، استان همدان نقش بسزایی داشته به گونه‌ای که با حضور در عملیات‌هایی نظیر، طریق المبین، بیت المقدس، فتح المبین و والفجر نقش پررنگی را در روند جنگ ایفا کردند.

فرمانده سپاه استان در خصوص ارسال محموله به جبهه‌های مقاومت نیز گفت: استان همدان به جهت جمع آوری و ارسال کمک‌های نقدی به جبهه‌های مقاومت رتبه چهارم و کمک‌های غیر نقدی رتبه دوم را کسب کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: شهدای مدافع حرم ادامه‌دهندگان مسیر انقلاب هستند و استان همدان همانند سال‌های دوران دفاع مقدس در جبهه‌های مقاومت خوش درخشیده است.

وی از فعالیت ۸ هزار حلقه صالحین در استان خبر داد و گفت: حلقه صالحین از ۱۰ تا ۲۱ نفره در استان همدان تشکیل شده است.

وی افزود: طرح‌های شجره طیبه صالحین در چهار بُعد معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی اجرا می شود که همه افراد که عضو بسیج هستند در بسیج محلات، بسیج انصاف، بسیج پزشکی و... در این طرح در هنگام ورود عضو می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار