رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: نمایندگان استان بوشهر هنوز در مورد گزینه مد نظر برای استاندار این استان به اجماع نهایی نرسیده‌اند.
کد خبر: ۴۹۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 24 September 2017
محمدباقر سعادت با بیان اینکه گزینه‌های بومی و غیربومی برای سکان‌داری استانداری بوشهر مطرح شده است اظهار داشت: چند گزینه  بومی و غیر بومی مورد بررسی قرار گرفته ولی تاکنون در مورد گزینه خاص  برای استاندار این استان  اجماع نهایی نشده است.

وی با تاکید بر داشتن شاخص‌های مورد نظر برای تعیین استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اگر این مجمع در روزهای آینده بر روی گزینه‌ای برای استانداری بوشهر به اجماع برسند، به عنوان نظر مشورتی به وزارت کشور اعلام می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر، آشنایی و علاقه‌مند بودن به استان بوشهر را از ویژگی‌های استاندارد مورد نظر دانست و افزود: توانمند، با تجربه، با سابقه درخشان، شناخته  شده در سطح ملی و دارای تجارب لازم به ویژه در حوزه اقتصادی و دارای سوابق مدیریت اجرایی از شاخص‌های استاندار مورد نظر است.

سعادت، پرتلاش و با توانمندی بالا را از دیگر معیارها برای پست استانداری بوشهر دانست و گفت: استاندار بوشهر باید شاخص، مردم محور و ارتباط  مطلوبی با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف داشته باشد.

بر اساس این گزارش، مجید حسینی کنگانی، عباس علوی‌نژاد، جوانشیر کدخداپور، علی زینی‌وند، عبدالکریم گراوند، محمدناصر نیکبخت و غلامرضا دهقان‌ناصرآبادی گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی استانداری بوشهر است که نمایندگان استان بوشهر هنوز به اجماع نرسیده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار