نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر ناگهانی فرماندار رفسنجان گفت: اینگونه عزل و نصب ها برای ما قابل قبول نیست.
کد خبر: ۴۹۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 24 September 2017
احمد انارکی محمدی عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: ملانوری  در بسیاری از زمینه‌ها از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... کارهای بزرگی انجام داد که رفسنجان در بسیاری از گزینه‌ها جزو بهترین‌های استان شد.

وی با تقدیر از زحمات آقای ملانوری و همراهی های او، افزود: امروز آمادگی این کار را نداشتیم و حتی خواستار به تعویق افتادن این برنامه تا بعد از دهه اول محرم شدیم که مخالفت شد.

وی تأکید کرد: اگرچه ملانوری ارتقای درجه پیدا کرد و تکلیف مضاعفی بر دوش وی گذاشته شده، اما اینگونه عزل و نصب‌ها برای ما قابل قبول نیست.

انارکی محمدی تصریح کرد: در دوره خدمت ملانوری شاهد انسجام و همدلی خوبی در شهرستان بودیم. تفرقه و جدایی و سوءاستفاده از موقعیت‌ها و توهین به شعور مردم به ضرر جامعه است و موجب اختلاف بین مسئولان می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: ما وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم و نباید باعث ناامیدی مردم شویم، ملانوری فردی توانمند با دید باز و با سیاست است.

در این آیین از خدمات حمید ملانوری فرماندار سابق رفسنجان تقدیر و علیار اسکندری نسب به عنوان فرماندار جدید این شهرستان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار