نمایندگان شورا در شعب اول و دوم کمیسیون تبصره ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۹۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 24 September 2017
به گزارش تابناک تهران، همزمان با هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران انتخابات ۳ نفر نماینده شورا جهت عضویت در شعبه اول کمیسیون موضوع تبصره ذیل بیستم ماده پنجاه و پنجم قانون شهرداری ها برگزار شد.

در این انتخابات، مجید فراهانی، حجت نظری و خانم زهرا صدراعظم نوری کاندید شدند که  فراهانی با ۱۸ رأی و نظری با ۱۹رأی و خانم صدراعظم نوری با ۱۸ رأی به عضویت در شعب اول کمیسیون مربوطه منتخب شدند.

همچنین، حسن خلیل‌آبادی با ۱۹ رأی و سید آرش حسینی میلانی با ۱۸ رأی و ناهید خداکرمی با ۱۶ رأی از ۲۰ عضو حاضر در جلسه به عنوان ۳ نفر نماینده شورای پنجم جهت عضویت در شعبه دوم کمیسیون موضوع تبصره ذیل بیستم ماده پنجاه و پنجم قانون شهرداری ها منتخب شدند.

در ادامه هشتمین جلسه شورای شهر تهران، انتخابات یک نفر نماینده شورا جهت عضویت در ستاد موضوع تبصره یکم ذیل ماده واحده مصوبه «مناسب‌سازی فضاهای شهری برای جانبازان و معلولان جسمی و حرکتی برگزار شد که در این زمینه زهرا نژادبهرام با اخذ ۱۵ رای از نوزده عضو حاضر در جلسه منتخب شد.

همچنین محمد علیخانی نیز با ۱۸ رأی به عنوان نماینده شورا جهت عضویت در هیأت انضباطی رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان و تاکسی داران معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار