همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ فعالیت آموزشی مهدهای کودک استان ایلام روز یکشنبه بصورت همزمان در 314 مهد کودک استان ایلام نواخته شد.
کد خبر: ۴۹۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 24 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  این آیین بصورت نمادین در مرکز استان با حضور جمعی از مسئولان محلی و بهزیستی در مهد کودک گلها ایلام با حضور کودکان، اولیا آنها و مربیان برگزار شد.
 
مدیرکل بهزیستی ایلام در این آیین با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: توسعه کمی و کیفی مهدهای کودک استان در دستور کار بهزیستی قرار دارد.
 
فرهاد قیصربیگی با بیان اینکه تمامی مهدهای کودک ایلام بصورت بخش خصوصی و با نظارت بهزیستی اداره می شوند، گفت: این اداره کل در قالب طرح های مختلف از این مراکز حمایت که یکی از مهمترین این برنامه ها طرح توسعه و تجهیز مهدهای روستایی در طول سال گذشته به عنوان یکی از برنامه های مهم سلامت اجتماعی دولت بوده که با صرف یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اجرا شد.
 
وی گفت: طرح تامین یک وعده غذای گرم با اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار پارسال اجرا شد که در قالب آن 100 درصد کودکان روستا مهدها و حاشیه شهرها به تعداد پنج هزار و 300 نفر زیر پوشش قرار گرفتند.
 
مدیرکل بهزیستی ایلام تامین بخشی از شهریه کودکان بی بضاعت و گسترش مهدهای کودک در حاشیه شهرها را از دیگر طرح های حمایتی بهزیستی از مهدهای کودک اعلام کرد.
 
به گفته قیصربیگی، بیش از 10 هزار کودک ایلامی در 314 مهد کودک استان نگهداری می شوند که از این شمار 200 مهد در مناطق روستایی استان واقع شده اند. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار