نساجی قائمشهر با این برد 13 امتیازی شد و به رده سوم جدول رقابت های لیگ جام آزادگان صعود کرد.گل های نساجی رحمان جعفری دقیقه 24 و مجتبی ممشلی دقیقه 85 و تک گل ملوان انزلی نیز در دقیقه 88 به ثمر رساندند.
کد خبر: ۴۹۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 24 September 2017


 این دیدار که ساعت 15 امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با حضور حدود 5 هزار تماشاگر انجام شد، میزبان توانست با رحمان جعفری در دقیقه 25 و مجتبی ممشلی در دقیقه 85 از سد قوهای سفید ملوان انزلی بگذرد و خود را به صدر جدول نزدیک کند.
تک گل ملوان بندر انزلی را هم حیدر وحیدیه در دقیقه 87 به ثمر رساند.
نساجی قائمشهر با این برد با 13 امتیاز و با 2 رده صعود به رده سوم جدول 18 تیمی رقابت های لیگ دسته یک جام آزادگان صعود کرد.
داوری این دیدار بر عهده حسین زرگر از سمنان بود که با این دیدار در مجموع 126 رقابت فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان و لیگ برتر جام خلیج فارس را قضاوت کرد.
جلیل شعرانی و علی اکبر نوری نیز در این دیدار حسین زرگر را در قضاوت یاری کردند.
کیوان علی محمدی داور چهارم و ابراهیم میرزابیگی نیز ناظر فدراسیون در دیدار هفته ششم بین نساجی قائمشهر و ملوان بندرانزلی را بر عهده داشتند.
مازندران 2 نماینده در لیگ دسته یک جام آزادگان دارد. تیم خونه به خونه دیگر نماینده مازندران روز گذشته در هفته ششم این رقابت ها میزبان تیم صدر نشین خود نفت مسجد سلیمان بود که حریف را با نتیجه یک بر صفر زمین گیر کرد و با کسب 3 امتیاز این دیدار با هشت امتیاز در رده هفتم جدول جا خودش کرد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
 
کلمات کلیدی جام خلیج فارس رقابت های لیگ فوتبال لیگ برتر نساجی

 


لینک کوتاه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار