سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد که رئیس جمهور به جای استفاده از تعابیری برای کارگران و کارمندان باید با صاحبان فیش‌های نجومی برخورد نماید.
کد خبر: ۴۹۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 25 September 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام احد آزادی‌خواه با اشاره به عدم توجه کافی دولت به مشکلات روز کشور اظهار کرد: امسال دو رویداد سیاسی مهم یعنی انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور را سپری کردیم.

بر اساس این خبر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به این شرایط انتظار از رئیس‌جمهور این است که به جای حمله به دولتهای گذشته، مشکلات فنی و مدیریتی کشور برای همیشه حل‌وفصل شود. چرا که  قاطبه مردم برخلاف آنچه که ایشان فکر می‌کند از فراگیر شدن فساد اقتصادی و بی‌عدالتی‌ها و صاحبان حقوقهای نجومی و ذخیره نظام معرفی شدن این اشخاص توسط مسئولان دولتی رنج می‌برند.

آزادیخواه تاکید کرد: برخورد با رانت‌خواری، بی‌عدالتی‌ها و فساد اداری و ریشه‌کنی همگان می بینند که ایران اسلامی بهترین کشور برای پیشرفت و رونق اقتصادی می شود.  امروز رفع تبعیض، توجه به عدالت اجتماعی آنهم نه فقط با شعار دادن بلکه به شکل عملی در اختیار مردم قرار گیرد نیاز واقعی مردم است.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور که گفته بود در حالی که فردی از حقوق و کارش راضی نیست می‌تواند برود گفت: رئیس‌جمهور محترم به جای آنکه این تعابیر و کنایه‌ها را برای کارمندان و کارگران زحمتکش به کار ببرد باید با اشخاصی برخورد کند که با تصویب حقوق‌های نجومی برای خودشان حیثیت نظام را زیر سوال بردند.





منبع : تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار