همزمان با هفته دفاع مقدس ۹ کتاب عاشورایی و دفاع مقدس در مازندران رونمایی شد.
کد خبر: ۴۹۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 25 September 2017
به گزارش تابناک : ۹ کتاب عاشورایی و دفاع مقدس با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دادستان ساری صبح دوشنبه در ساری رونمایی شد.
"پلاک بهشت"،"حرم مدافع می‌خواهد"،"راست‌قامتان جاودانه"،"عاشقانه‌های حسینی (ع)،""فضیلت، آثار و برکات زیارت امام حسین (ع)"،"زخمی خاطرات"،"پرسمان فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی"،" ماندگاران "و "عاشورانه "کتاب‌هایی بود که با حضور دادستان مرکز استان، رییس مرکز مازندران پژوهی، رییس سازمان بسیج هنرمندان و کارکنان ارشاد مازندران رونمایی شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در مراسم سوگواری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان مطلب فوق افزود. توسعه و پیشرفت بدون فرهنگ اسلامی سرانجامی ندارد و سراب است و جامعه بی‌فرهنگ و منهای تربیت الهی و اسلامی از نگاه قران مرده است.
حجت‌الاسلام اسدالله جعفری افزود. امروز حتی کشورهای غربی و پیشرفته نیز به آنچه برای سایر کشورها تجویز می‌کنند باور ندارند درحالیکه عاشورا یک دانشگاه است که ایثار، خدامحوری، عشق و مردانگی ره‌آوردان است و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در مکتب عاشورا پرورش یافتند.
حجت‌الاسلام جعفری افزود. انقلاب اسلامی پر از جلوه‌های عاشورایی است که اقتدار امروز ایران اسلامی را رقم‌زده است.
وی بابیان این‌که در هشت سال دفاع مقدس آنچه موجب شد که رزمندگان در مقابل نظام سلطه به پیروزی برسند فرهنگ عاشورایی بود.
دادستان مرکز استان افزود. شهیدان مدافع حرم و مدافع وطن همچنان پایدار و استوار برای ماندگاری اندیشه و پیام حماسه حسینی جهاد می‌کنند و تا جنایت‌های داعش و کشتار مسلمانان میانمار هست، فرهنگ عاشورا هم هست.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار