آخرین اخبار از تغییر استاندار؛
چندی پیش خبر تغییر استاندار در رسانه ها منتشر شد؛ برخی از گزینه هایی چون محسن مهر علیزاده، خباز، محمد پژمان خبر دادند و اعلام کردند که یکشنبه در دستور کار هیئت دولت قرار خواهد گرفت؛ اما روز گذشته این امر در دستور قرار نگرفته بود و همچنان بازار داغ گمانه زنی ها پابرجاست.
کد خبر: ۴۹۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 25 September 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ چندی پیش خبر تغییر استاندار در رسانه ها منتشر شد؛ برخی از گزینه هایی چون محسن مهر علیزاده، خباز، محمد پژمان خبر دادند و اعلام کردند که یکشنبه در دستور کار هیئت دولت قرار خواهد گرفت؛ اما روز گذشته این امر در دستور قرار نگرفته بود و همچنان بازار داغ گمانه زنی ها داغ است. در این خصوص نمایندگان مردم نیز به اظهار نظر در این مورد پرداختند و از تغییر استاندار خبر دادند. 

حمید گرمابی، عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در ارتباط با تغییر استانداری در گفتگو با تسنیم گفت: نظر دولت تغییر استاندار خراسان رضوی است، اما هنوز روی گزینه دیگر جمع بندی نشده است.

وی در مورد تعیین تکلیف برای مشخص شدن استاندار خراسان‌رضوی اظهار داشت: فعلاً اتفاق خاصی نیفتاده و ابقای آقای رشیدیان نیز هنوز مشخص نیست.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: دولت هنوز روی گزینه مورد نظر برای استانداری خراسان‌رضوی مانده است البته از نظر دولت رفتن آقای رشیدیان به دلیل حضور طولانی در استان بهتر است اما هنوز گزینه مناسب پیدا نشده است.

گرمابی افزود: نظر مجمع نمایندگان خراسان رضوی نیز بستگی به گزینه جایگزین دارد، آقای پژمان هنوز نه منتفی شده و نه قطعی شده اما گزینه اصلی همچنان ایشان است و آقای مهرعلیزاده با شانس کمتر مطرح است. فکر می‌کنم ظرف این هفته وضعیت استاندار خراسان رضوی مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار