دبیر هیئت اسکواش خراسان‌رضوی گفت: تا پایان سال ۹۶ چهار دوره رنکینگ که در هر فصل دو دوره، یکی برای آقایان و دیگر برای بانوان است را برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۴۹۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 25 September 2017

به گزارش تابناک : ایمان نصیرزاده اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی حمایت خوبی از این رشته انجام داده و قرار بر این شده است برای اجاره سالن به هیئت اسکواش کمک کنند.

وی با بیان این که 5 کورت استاندارد (زمین اسکواش) در مشهد فعالیت دارند، تصریح کرد: در سال جاری برای نخستین‌بار لیگ استانی اسکواش آقایان را در مشهد برگزار خواهیم کرد و برای مربیان استان یک دوره مربیگری درجه یک برگزار خواهیم کرد.

دبیر هیئت اسکواش خراسان‌رضوی گفت: با توجه به بازگشایی مدارس برنامه‌های استعدادیابی را در مدارس داریم و یا دوره کلاس کمک مربیگری برای معلمان ورزشی در آموزش و پرورش برگزار خواهیم کرد.

نصیرزاده با بیان این که مسابقات قهرمانی آقایان در رده سنی بیشتر از 30 سال را در مشهد برگزار خواهیم کرد، بیان کرد: تا پایان سال 96 چهار دوره رنکینگ که در هر فصل دو دوره، یکی برای آقایان و دیگر برای بانوان است را برگزار می‌کنیم.

وی احداث سالن اسکواش در مشهد نیازمند 900 میلیون تومان بودجه است، خاطرنشان کرد: در هفته آینده بازدیدی از هیئت اسکواش در شهرستان نیشابور داریم که رئیس اداره این شهرستان ایجاد یک سالن اسکواش را قول داده است.






منبع : شهردار آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار