مسول بسیج دانشجوئی لنده عنوان کرد:
درادامه انتقادات گروهی از دانشجویان لنده ای نسبت به وضعیت مدیریتی و سخت افزاری دانشگاه پیام نور لنده صبح امروز جمعی از دانشجویان این دانشگاه با حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده دیدارکردند.
کد خبر: ۴۹۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ 25 September 2017
در ادامه انتقادات گروهی از دانشجویان لنده ای نسبت به وضعیت مدیریتی و سخت افزاری دانشگاه پیام نور لنده صبح امروز جمعی از دانشجویان این دانشگاه با حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده دیدارکردند که در این دیدار مسول بسیج دانشجوئی دانشگاه ضمن بیان دغدغه های دانشجویان ازتصمیم گیری های نلیقه ای و همچنین کنار گذاشتن اساتیدارزشی وانقلابی انتقادکرد.وی همچنین با اشاره به بنرحمایتی نصب شده درسطح شهرلنده گفت دراین بنر امضاهای وجوددارد که این امضاها جعل شدند.
 
ازادامه انتقادات بسیج دانشجوئی لنده وماجرای بنر حمایتی از رئیس دانشگاه تا حذف اساتیدارزشی 
 
سید مجتبی بنی هاشمی مسول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده طی سخنانی گفت:
تقارن ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان با دفاع مقدرس پیام هایی دارد
یکی از این پیام ها امتداد نهضت امام حسین است که انقلاب اسلامی با الگو گیری از این نهضت این راه ادامه داد.

امام خمینی احیا کننده نهضت امام حسین بود.قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شمرده میشود به دنبال سخنان شدید الحن امام در۱۳خرداد ،  بعد ظهر عاشورا بود که بعد از ان مردم تظاهرات کردن و شعار های همچون خمینی تو فرزند حسینی ، خمینی خمینی تو وارث حسینی و...سر دادن عاشورا یک ضایع تاریخی نبود دیگر بلکه محور مبارزه مردم با استکبار تبدیل شده بود.
همین روحیه حسینی و محرم بوده است که ایران را در مقابل فتنه های نظامی و سیاسی دشمن پیروز گردانید. در زمان دفاع مقدس با آغاز محرم فضای خاصی در جبهه ها حکمفرما می شد و رزمندگان و فرماندهان روحیه و جسارت خاصی می گرفتند . در حوزه سیاسی نیز شاید روز 9 دی را باید یکی از مهمترین نمونه های پیوند محرم با مسائل سیاسی در کشورمان قلمداد نماییم

امام عزیز چه زیبا فرمودند که : هر چه ما داریم از محرم و صفر است.

یکی از رموز موفقیت های ما در هشت سال دفاع مقدس نیروهای جوان ،انقلابی  و دانشجو بود که این نیروهای جوان در بسیاری از عملیات ها فرماندهی عملیات را بر عهده داشتند.

همین جوانان با ایثار ، گذشت و فداکاری جلو دشمن ایستادگی کردن.الان هم بعد از نزدیک به ۴۰سال از نقلاب اسلامی و دفاع مقدرس همین جوانان هستن که حافظان انقلاب هستند.

دشمن همان دشمن است اما با این تفاوت که در هشت سال دفاع مقدس جنگ سخت بود بود اما الان جنگ نرم هست خبر از توپ و تانک نیست این عرصه به مراتب سخت تر از جنگ سخت هست که دشمنان دست بر روی ازرش ها انقلاب اسلامی گذاشتن و میخواهند اصل و ریشه نظام را از بین ببرند.

ازادامه انتقادات بسیج دانشجوئی لنده وماجرای بنر حمایتی از رئیس دانشگاه تا حذف اساتیدارزشی 
 
که جوانان باید با داشتن برنامه ، صبر ، تحمل سختی ها ، زخم زبان ها  و...جلو این کار بگیر که بسیج دانشجوی در همین راستا تا به امروز کارهای بسیاری انجام داده است.

خوشبختانه یک جریان انقلابی بسیار قوی در دانشگاه به وجود اماده که این جریان را تشکل بسیج دانشجوی به وجود اورد  که جرقه این جریان انقلابی از سال قبل به وجود امد و نقطه عطف این جریان انقلابی اردوی جهادی تابستون امسال بوده که جوشش بسیاری در دانشجویان به وجود امد

بسیج دانشجویی در راستای مطالبه گری و پیگیری مشکلات دانشگاه جلسه در 11/6/96با فرماندار محترم شهرستان برگزار کرد که در ان جلسه دانشجویان خواهان پیگیری وضعیت مکان دانشگاه و وضعیت نامطلوب  دانشگاه شدند که بعد از این جلسه بعضی از مسیولین دانشگاه با گلایه مندی از بعضی  دانشجویان که چرا دراین جلسه حضور داشتن و نباید حضور پیدا می کردید درصدد دلسرد کردن این جریان هستند و میخواهند این جریان انقلابی و مطالبه گر را در نطفه خفه و فضای خفقانی ایجاد کنند که کسی مطالبه گری و نقد نکند.این موضوع بسیار درد آور هست که نه تنها میخواهند  این تشکل و جریان انقلابی را تحت فشار قرار بدن و از بین ببرن بلکه در صدد حذف اساتید ارزشی و انقلابی هم هستند.

وی افزود؛بسیج دانشجوی با مطالبه گری یکی از عوامل مهم بود که بعد از سال ها برای اولین بار باعث شد رئیس دانشگاه پیام نور استان در شهرستان حضور پیدا کند و برای اولین بار با دانشجونیان این دانشگاه جلسه برگزار کند که خروجی آن شد  واگذاری مکانی در شان دانشجویان با همکاری اموزش پرورش لنده .

بنی هاشمی با اشاره به نصب بنر حمایتی درهفته های گذشته درحمایت از رئیس این دانشگاه با امضاهای برخی از دانشجویان گفت ؛در هفته های گذشته بنری در سطح شهر دیده شد که در آن اسم و امضا جمعی از دانشجویان بود ولی متاسفانه  امضا ها جعل شدن که ما خواهان برخورد با چنین افراد هستیم و از دادستان به عنواد مدعی العموم میخواهیم به این موضوع رسیدگی شود.

وی درادامه افزود؛امام خامنه ای میفرماید مصلت اندیشی و محافظه کاری قتلگاه انقلاب اسلامی است.

متاسفانه ما این مدت مصلحت اندیشی و محافظه کاری کردیم و جریان انقلابی و بسیاری از ارزش ها ضربه خورد.

اما از این به بعد محافظه کاری را کنار میگذاریم و محکم پای ارزش ها و حق خود هستیم و در  هیچ صورتی از خواسته های و حق قانونی خود کوتاه نخواهیم امد.

در ادامه حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده در سخنانی با بیان خاطره ای از شهید حججی از زبان یکی از مسیولین هیئتی در اصفهان اظهار داشت.

شهید حججی یکی از خادمین این هیئت بود.تعریف میکند این مسئول که محسن حججی مراجعه کرد  و گفت من هم میخواهم خادم بشم در این هیئت  و ما پذیرفتیم.دو تا خواسته ازمون داشت.

یک: جایی از هیئت خدمت کنم که کسی منو نبیند.

دوم:بعضی از کارهای سنگین که بعضی ها از آنها فرار میکنند به من بسپارید

مسئول هیئت گفت ما هم پذیرفتیم.این مسئول میگه یک شب بعد از این که هیئت  تمام شد و محسن حججی خواست بنشیند توی ماشین او انقدر خسته بود که خستگی از چشمانش هم مشخص بود. به ایشان گفتم که دستتون درد نکنه خیلی اذیت شدی ، خسته شدی گفت یه جمله ای به من گفت که بعد از شهات و خبر شهادش متوجه شدم این جوان به کجا وصل هست
گفت:این خستگی ها چیزی نیست باید برای امام حسین سر داد.

هر کس از ما بیایم یکی از شهدا رادانتخاب کنیم به عنوان الگو و در شیوه زندگی و ...مثل اونا باشیم.

تقارنی بین نهضت امام حسین و نهضت امام خمینی وجود دارد.ما معتقد هستیم حضرت امام و مقام معظم رهبری اندیشه ها این دو بزرگوار ، اندیشه اسلام ناب هست.همون اندیشه است که امام حسین دنبال میکرد.ولازمه ان خسته نشودن از پا ننشستن و خالصانه کار کردن هست.

دفاع مقدس همچنان ادامه دارد یک دفاع مقدس سخت تر در قالب ناتو فرهنگی دشمن وجود دارد که مقام معظم رهبری فرمودن اتش به اختیار که  اقا توضیح دادن اتش به اختیار یعنی کار فرهنگی منسجم و با کیفیت.یعنی  مشکلات که فراوان میبینیم ، که کجا مشکل نیست ، دانشگاه همین طوره ؛اموزش و پروش همین طوره و خیلی از نهاد های که نام فرهنگی دارن همین طوره که مشکلات فراوان دارن.

گاهی باید مشکلات را صراحتا گفت گاهی مشکلات را می شود زمینه ای فراهم کرد یعنی طوری که طرف مقابل خودش متوجه شود.همه جا مشکل هست اما می طلبد که با برنامه وارد بشویم.
و بدون ترس اما با برنامه و محترمانه. انقدر با برنامه و منسجم که اگر ۶ماه دیگرخواستی تصمیم بگیری باز همین تصمیم را بگیرید و ناشی از احساسات و...نباشد.
حق داری و حق داریم مطالبه گری کنیم و فشارها هم قطعا زیاد هست و دارند دانشجویان  را اذیت می کنند
بحث حذف نیروهای ازرشی گر چه همه جا هست اما ما به صورت ویژه دنبال می کنیم کسی حق نداره به این صورت عمل کند.اشکال ندارد به همه میدان بدن ولی به شرطی جریان انقلابی کنارش باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
سلیقه ای نه صلیقه ای.
مگه قراره بسیج دانشجویی اساتیدو تایید کنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
به عنوان به دانشجو تمام استادای لنده انقلابی وارزشی هستن واینحور نیست که استادای انقلابی نمی خواند بلکه حتما یه جای کارمی لنگه .مگه امکان داره استادی که واقعا توانایی داره وکارش خوب باش ولی حذف بشه اینا در دانشگاه خوب ازموده شدند والان برای مسولین دانشگاه شناختند عده زیادی داریم که هروقت گرهی درکارشان میشه پشت مقدسات سنگر می گیرن تا منافعشون ازدست ندند.وهیچ استادی بی مورد حذف نمی شود....همه ماها ولایی واعتقادی هستیم ویه استاد باید تمام فاکتورهای استادی داشته باشه که خیلی از اساتید لنده ندارندوبه واسطه ورو زنی در دانشگاه لنده تدریس می کنند .....ایا بسیحی بودن بنده کفایت می گنه که در دانشگاه تدریس کنم معلوم که خیر؟ پس استاد محترم مواظب رفتارت وگفتارت وکردارت باش .همه توانایی سخنرانی وحرف زدن رادارنددانشگاه محل علم واخلاق استاد جان . نیاز در دانشگاه لنده انانی که جایگاه استادی پرکردند وبه لحاظی فقط دنبال نام شان خود هستندتا علم واینده دانشجویان ،هنون بهتر که نباشند ازمسولین دلسوز تقاضا دارم چنین افرادی را حمایت نکنند چرا که بعدا دودش به چشم همه ماها میره.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار