دو ملي‌پوش استان قم با راهيابي به ديدار نهايي بازي‌هاي 2017 داخل سالن آسيا در آستانه كسب مقام قهرماني و نشان طلاي اين بازي‌ها قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۹۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۸ 26 September 2017
به گزارش تابناک قم، تیم ملی فوتسال ایران متشکل از بهترین‌های لیگ برتر و بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارج از کشور در مسابقات فوتسال بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا به میزبانی ترکمنستان به سر می‌برد و یک پای فینال این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

تیم ملی کشورمان بعد از کسب 12 عنوان قهرمانی از 14 دوره بازی‌های فوتسال جام ملت‌های قاره کهن و همچنین به دست آوردن مقام سوم جام جهانی 2016 که برای نخستین‌بار رقم خورد، اکنون در بازی‌های داخل سالن 2017 قهرمانی آسیا نیز مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

در ترکیب تیم ملی کشورمان بازیکنان ملی‌پوش فوتسال استان قم نظیر علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی نیز حضور دارند و از بازیکنان کلیدی و شاخص تیم ملی در کسب پیروزی‌های متوالی مراحل مقدماتی و حذفی این رقابت‌ها تا صعود به بازی فینال محسوب می‌شوند.

تیم ملی ایران بعد از بازی‌های پرگل و قدرتمندانه در مراحل مقدماتی و حذفی، توانست بازی مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ملی فوتسال افغانستان را نیز با پیروزی پرگل پشت‌سر گذاشته و مجوز صعود به فینال این رقابت‌ها را با دو ملی‌پوش فوتسال استان قم به دست بیاورد.

تیم ملی ایران در دیدار نیمه نهایی با کاپیتان علی‌‌اصغر حسن‌زاده ملی‌پوش شاخص فوتسال قم و گلزنی ابوالقاسم اروجی دیگر بازیکن قمی، تیم ملی افغانستان را با نتیجه جالب توجه هشت بر سه مغلوب کرد تا مقتدرانه مجوز صعود به بازی‌ نهایی این دوره را کسب کند.

علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی ایران در این بازی‌ها، دارای سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی ارم‌کیش قم، ماهان اصفهان، الریان قطر، صبای قم، نوریلسکی نیکل روسیه، تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان و بیش از یک دهه عضویت ثابت در تیم ملی فوتسال ایران است.

همچنین حسن‌زاده تجربه سه دوره حضور در جام‌های جهانی 2008، 2012 و 2016، رتبه سوم جام جهانی فوتسال، چندین قهرمانی قاره کهن، کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن سال‌های 2014 و 2016 جام ملت‌های آسیا، بهترین بازیکن سال‌های 2014 و 2016 قاره آسیا، بهترین بازیکن جام باشگاه‌های 2016 آسیا و عناوین متعدد قهرمانی باشگاهی ایران و آسیا را در کارنامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار