سردار مجیدی
سردار مجیدی گفت: در جنگ تحمیلی بیش از ۳۰۰ بار استان همدان موردتهاجم دشمن قرار گرفت و بیش از یکصد نفر نیز شهید شدند چرا امروز برخی اهانت و خیانت می‌کنند آیا تقدیم این‌همه شهید و خون تقدس نیست.
کد خبر: ۴۹۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 26 September 2017
سردار مظاهر مجیدی: جنگ نرم دشمن فضای مجازی است، ما باید این فضا را مدیریت کنیم.

به گزارشتابناک همدان از ملایر سردار مجیدی صبح روز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی و انتظامی شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گران‌قدر استان همدان و شهرستان ملایر اظهار داشت: نقش مردم همدان و وجود گردان‌های متعدد و فرماندهان  بزرگ  در هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر بود.

وی بیان کرد: دفاع مقدس قطعه‌ای ارزشمند از تاریخ اسلام و انقلاب است و هر چه از زمان هشت سال دفاع شجاعانه جنگ تحمیلی می‌گذرد ارزش و عظمت این حادثه بیشتر می‌شود.

 فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان بیان کرد: اگر امروز کشور ما در دنیا حرفی برای گفتن دارد به برکت خون مطهر شهداست که توانستند توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

مجیدی با اشاره به اینکه در ابتدای جنگ تحملی توان نظامی ما آن‌قدر بالا نبود که بتوانیم در برابر تجهیزات دشمنان بایستیم افزود: امام راحل با یک فرماندهی مدبرانه و قرار دادن نیروهای ارتش، سپاه و بسیج توانستند یک لشگر یک دست را ساماندهی کنند و توانستیم در برابر دشمن بایستیم.

سردار مجیدی افزود: امروز بعد از۲۶سال از گذشت جنگ تحمیلی  وقتی عملیات‌ها را بازخوانی می‌کنیم می‌بینیم که ما سلاحی جز توکل بر خدا  نداشتیم و وقتی می‌بینیم که فرماندهان با طراحی عملیات‌ها می‌توانستند یکی پس از دیگری به موفقیت دست پیدا کنند واقعاً عنایت خداوند بود.

وی تصریح کرد: دشمن با دیدن مقاومت و موفقیت رزمندگان  در آن عملیات‌ها قبول کرد که ایران پیروز جنگ است و نمی‌توان در برابر استقامت ملت ایران ایستاد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان خاطرنشان کرد: مدیریت عالی در جنگ در مقابل ۳۴ کشور دنیا و ۱۱ کشور عربی که برای مقابله با ما نیروی نظامی فرستادند  توانستیم به‌تنهایی در مقابل آنها بایستم و به پیروزی برسیم.

وی افزود: امروز نیز لشگر تمدن در کشورهای مختلف اسلامی ازجمله لبنان, عراق و افغانستان و سوریه به تأسی از تفکر بسیجی، آموزه‌های دینی و الگو گیری از بسیجیان ایران اسلامی شکل‌گرفته است.  

سردار مجیدی بابیان اینکه امروز بعد از ۳۷ سال هنوز هم با آمریکایی هامی‍جنگیم و ناراحت نمی‌شویم و باید گفت دشمن همان دشمن است و این‌که برخی زمزمه‌ها شنیده می‌شود که دفاع یعنی چه بسیار غم‌انگیز است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز باقدرت در سر میز مذاکره حاضر شدیم به خاطر جان‌افشانی‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان ادامه داد: این نشان از تقدس دفاع مقدس ما است ما در طول هشت سال دفاع مقدس از سلاح غیرمتعارف استفاده نکردیم و اما دشمنان ما از انواع سلاح‌ها استفاده کردند.

سردار مجیدی گفت: در جنگ تحمیلی بیش از ۳۰۰ بار استان همدان موردتهاجم دشمن قرار گرفت و بیش از یکصد نفر نیز شهید شدند چرا امروز  برخی اهانت و خیانت می‌کنند آیا تقدیم این‌همه شهید و خون تقدس نیست.

وی تأکید: اگرچه ما مذاکره کردیم اما دشمن دشمن است و آمریکا هیچ‌گاه از دشمنی‌های خود در قبال ملت ایران دست برنمی‌دارد و آنها همیشه به ما خیانت می‌کنند.

 وی گفت: آمریکایی‌های کارگردان توطئه‌اند و ما باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنیم.

وی یاد آور شد: جنگ نرم دشمن فضای مجازی است ما باید این فضا را مدیریت کرده و در مقابل همه دسیسه‌های دشمن در عرصه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باروحیه انقلابی بایستیم و دشمن را ناامید کنیم.

مجیدی ادامه داد: نتیجه دفاع مقدس این بود که ما باایمان به خدا و با اتکا به داشته‌های خود توانستیم روی پای خودمان بایستیم.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: امروز نیز باید همان روحیه دفاع مقدس را داشته باشیم تا بتوانیم با اعتمادبه‌نفس و حرکت در خط ولایت و اعتماد به داشته‌هایمان در مقابل دشمنان نظام بایستیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به‌ویژه تکفیری‌ها در حال ریشه‌کنی و نابودی هستند گفت: به‌زودی جشن ریشه‌کنی داعش را باهمت بلند نیروهای جبهه مقاومت برگزار می‌کنیم.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار