نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: رئیس‌ دیوان محاسبات باید پاسخ‌گوی تبرئه نجومی‌بگیران باشد.
کد خبر: ۴۹۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 26 September 2017
به گزارش تابناک : سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبرئه برخی نجومی‌بگیران از سوی دیوان محاسبات، گفت: جامعه نسبت به موضوع نجومی‌بگیران حساس است و ما به عنوان نماینده مردم به این حکم اعتراض داریم و خواهان بررسی مجدد این حکم در دیوان محاسبات هستیم.

وی با طرح این سؤال که کمیسیون اصل نود و هیئت‌رئیسه مجلس باید این موضوع را پیگیری کنند که اگر آنها بیگناه بودند، چرا  رئیس دیوان محاسبات در صحن و هم در کمیسیون اصل نود درباره تخلفات اینها گزارش ارائه داد، افزود: اگر اینها متخلف نبودند، چرا آقای عادل آذر گزارش کذب تهیه کرده و به نمایندگان ارائه داده است؟

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: اگر آنها تخلف دارند که قطعا تخلف کرده‌اند و گزارش رئیس دیوان محاسبات نیز صحیح بوده، چرا اینها تبرئه شده‌اند؟

ابطحی با تأکید بر اینکه جامعه تبرئه نجومی‌بگیران را نمی‌پذیرد و مجلس هم نباید در رابطه با این موضوع کوتاه بیاید، اظهار داشت: دیوان محاسبات بازوی نظارتی مجلس است و به همین جهت نباید تحت فشار‌ قرار گیرد، مگر اینکه بگوییم گزارش آقای عادل آذر کذب بوده که خدایی نکرده اگر ایشان گزارش کذب داده باید با وی برخورد کرد و از طرفی باید پاسخ‌گو باشد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار