مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ایلام گفت: یکهزار و 500 بسته موادغذایی توسط بسیجیان حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء بخش چوار بین نیازمندان و افراد کم‌توان مالی در ایام ماه محرم توزیع شد.
کد خبر: ۴۹۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 26 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سعید برنجی اظهار داشت: در راستای کمک به معیشت نیازمندان منطقه چوار یکهزارو 500 بسته مواد غذایی شامل برنج، رب، روغن، ماکارونی توسط بسیجیان حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء چوار توزیع شد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ایلام گفت: این بسته‌ها از محل کمک‌های مردمی و خیرین تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مرحله دوم و سوم این حرکت جهادگونه و مردمی در سایر مناطق تحت پوشش سپاه ناحیه ایلام بزودی اجرا می‌شود تا آلام و دردهای نیازمندان کاسته شود.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ایلام به اقدامات فرهنگی سپاه ناحیه ایلام در راستای سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: کار گروهای تخصصی در این زمینه شکل گرفته است که ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی  را در سطح جامعه بررسی می‌کند و تا به حال برای آسیب‌هایی مثل طلاق و خودکشی راه‌حل‌های علمی اتخاذ و به مسئولین ادارات ذی ربط پیشنهاد داده شده است تا مردم از آسیب‌ها در امان بمانند و نقاط قرمز شهری که دارای بیشترین آسیب‌های اجتماعی هستند شناسایی و تیم‌های فرهنگی بسیج در مناطق فعال هستند و به ارائه خدمات به همشهریان ایلامی می‌پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار