رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز گذشته از مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی البرز بازدید کردند.
کد خبر: ۴۹۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 26 September 2017
به گزارش تابناک : رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه 3 مهرماه از مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی البرز بازدید کردند.

در این بازدید یک روزه که با حضور بروجردی، رییس این کمیسیون، حجت الاسلام ذوالنوری، رییس کمیته هسته ای مجلس، برومندی، کواکبیان، کریمی قدوسی و رضایی، اعضای کمسیون و همراهی بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس و مدیران سایت انجام شد، آخرین تحولات، فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی و تولیدی بخش های پزشکی و کشاورزی هسته ای انرژی اتمی در این مرکز مورد بازدید قرار گرفت. همچنین در بخش دیگری از این بازدیدها سخنگوی سازمان و مدیران و کارشناسان این سایت ضمن تشریح فعالیت ها به سوالات نمایندگان پاسخ گفتند.

در این رویداد مهمترین پروژه های این سایت شامل FDG، سیکلوترون قدیم و جدید تولید رادیودارو، پروژه های اصلاح نژاد گیاهان، آبزیان و گل های زینتی مورد بازدید نمایندگان قرار گرفت.

لازم به ذکر است این بازدید در ادامه مأموریت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای تنظیم گزارش های شش ماهه روند اجرایی سند برجام برنامه ریزی و انجام شد.






منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار