مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران اعلام کرد
انتقال 392 مصدوم به مراکز درمانی و همچنین ارائه خدمات اسکان اضطراری به 71نفر و خدمات امدادی سرپایی 5829نفراز مصدومین حوادث مختلف از جمله خدمات جمعیت هلال احمر در یک ماه گذشته بوده است.
کد خبر: ۴۹۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 26 September 2017

 به گزارش تابناک مازندران، دکترمجتبی اکبری افزود: تیمهای امداد ونجات بین شهری استان مستقر در پایگاههای محورهای مواصلاتی موفق شدند خدمات موردنیاز را به  235سانحه جاده ای ،184حادثه دریایی و ساحلی ، 122حادثه شهری، 15 حادثه کوهستان ،6فقره آتش سوزی جنگل و مرتع،2   حادثه صنعتی و کارگاهی،یک فقره سیل و آبگرفتگی،یک فقره پوشش امدادی مناسبتی و  همچنین ارائه خدمات امدادی به 400فقره از مراجعین حضوری به پایگاهها و پستهای امدادی اقدام نمایند.

امدادرسانی حدود هزار حادثه در شهریور ماه
دکتر اکبری تصریح کرد؛ انتقال 392 مصدوم به مراکز درمانی و همچنین ارائه خدمات اسکان اضطراری به 71نفر و خدمات امدادی سرپایی 5829نفراز مصدومین حوادث مختلف از جمله خدمات جمعیت هلال احمر در یک ماه گذشته بوده است.

دکتراکبری گفت:در اين عملياتها 7153نفرروز نجاتگر و امدادگر در قالب تیم های مجهز عملیاتی  با بكارگيري 460دستگاه روزآمبولانس و خودروهای امدادي و پشتيباني  مشاركت داشتند .

همچنین یک فقره  نیز از ظرفیت بالگرد امدادی هلال احمر استان استفاده شد.

در ضمن مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران اعلام کرد : تیمهای امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در سوم خرداد 96 تاپایان شهریور موفق شدند 4800غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.وی افزود؛ در همین مدت بیش از 8 هزار نفر نیز با مراجعه به پایگاهها و پست های امدادونجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند و 242فرد از مصدومان و غریق حوادث دریایی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار