مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: این استان به دلیل فعالیت گسترده و شمار بالای خیرین مدرسه ساز در کشور سرآمد است.
کد خبر: ۴۹۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 26 September 2017
به گزارش تابناک : محمدحسین علیزاده روز سه شنبه افزود: بیش از سه هزار و 500 خیر عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان هستند و به صورت رسمی در این عرصه فعالیت دارند که استان از نظر شمار خیرین رتبه نخست کشور را دارد.
وی با بیان اینکه بیش از نیمی از مدارس تحویل شده در مهرماه امسال در استان مدارس خیرساز بوده است، اظهار کرد: به این ترتیب 36 پروژه با 273 کلاس درس و زیربنای 29 هزار و 283 متر مربع توسط خیرین ساخته و در اول مهرماه میزبان دانش آموزان بوده است.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: این تعداد پروژه با هزینه ای معادل 294 میلیارد ریال به صورت مشارکتی یا 100 درصد مردمی ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان شده است.
علیزاده با بیان اینکه خراسان رضوی از پیشگامان امر خیر مدرسه سازی است، افزود: امید می رود با توجه به روند رو به رشد فعالیت های خیرین مدرسه ساز، شاهد رخدادهای نیکو در عرصه تعلیم و تربیت استان باشیم.
استان خراسان رضوی با یک میلیون و 200 هزار دانش آموز حدود 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را دارد که در حدود 12هزار مدرسه تحصیل می کنند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار