رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان رضوی گفت: تفاهم‌نامه‌ای با هیئت ورزش‌های روستایی و بومی و محلی داریم تا در روستاهای خراسان‌رضوی رشته وزنه‌برداری توسط علاقه‌مندان پیگیری شود.
کد خبر: ۴۹۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 26 September 2017
به گزارش تابناک : احسان قاسمیان اظهار داشت: عمده‌ترین برنامه هیئت وزنه‌برداری خراسان‌رضوی در 6 ماهه دوم سال در ارتباط با ساماندهی وزنه‌برداری بانوان خراسان‌رضوی است.

وی تصریح کرد: نایب رئیس بانوان هیئت وزنه‌برداری خراسان‌رضوی انتخاب شده و در حال حاضر 15 از بانوان وزنه‌بردار در سالن تختی مشهد تمرین می‌کنند و تا پایان سال جاری دوره‌های مربیگری و داوری در خراسان‌رضوی برای بانوان استان برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان‌رضوی گفت: برای وزنه‌برداری آقایان نیز در آبان‌ماه امسال دوره مربیگری و داوری را خواهیم داشت و در دو شهرستان گناباد و سرخس هیئت وزنه‌برداری را فعال خواهیم کرد.

قاسمیان خاطرنشان کرد: همچنین طی تفاهم‌نامه فدراسیون وزنه‌برداری و وزارت آموزش و پرورش برای استعدادیابی در استان نیز هیئت، استعدادیابی در مدارس استان را انجام خواهد داد. همچنین تفاهم‌نامه‌ای با هیئت ورزش‌های روستایی و بومی و محلی داریم تا در روستاهای خراسان‌رضوی این رشته ورزشی توسط علاقه‌مندان در روستاها پیگیری شود.

وی اظهار داشت: همچنین به‌دنبال حضور مربی از استان‌های دیگر برای حضور در خراسان‌رضوی هستیم تا بتوانیم از تجربیات مربیان دیگر استان‌ها استفاده کنیم.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار