درگفتگوباتابناک مطرح شد:
سال ۸۸ بودکه دانشگاه پیام نورفعالیت خودرا درلنده آغاز و طی این سالها این واحد دانشگاهی همواره با کمبود فضای آموزشی همراه و خانه به دوشی مهمترین دغدغه مسولین پیام نور و دانشجویان این دانشگاه بوده است.
کد خبر: ۵۰۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 26 September 2017

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد سال ۸۸ بودکه دانشگاه پیام نورفعالیت خودرا در شهرستان لنده آغاز و طی این سالها این واحد دانشگاهی همواره با کمبود فضای آموزشی همراه و خانه به دوشی مهمترین دغدغه مسولین پیام نور و دانشجویان این دانشگاه بوده است.

آذر ماه نودسه درروز برگزاری آئین معارفه داراب طیبی رئیس کنونی این دانشگاه مدیر ارزیابی وعملکرد پیام نور استان خبر از اختصاص بودجه بالاتر ازسایر مناطق استان به دانشگاه لنده را داده بود.

مدیر ارزیابی و نظارت دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمددرآن نشست بیان کرده بود: در میان واحدهای دانشگاهی استان، دانشگاه پیام‌نور لنده به نسبت بالاترین بودجه را به خود اختصاص داده است.

علی فرخی درآئین معارفه داراب طیبی   هدف اصلی دانشگاه‌ها را ارائه خدمات به مردم و تولید علوم و فنون جدید برای بهتر زیستن دانست ومهمترین عامل را داشتن و فراهم آوردن  زیرساخت‌های مورد نیاز بیان کرد

دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده از سال ۸۸ آغاز به کار کرده و هم‌اکنون بیش از ۴۰۰دانشجو دارد که در دو رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی و مشاوره و راهنمایی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
قریب به ۵ سال از شروع بکار فضای فیزیکی مهمترین عاملی که مدیریت ارزیاب وعملکردی پیام نور استان به آن اشاره کرده بود میگذرد و با اینکه به گفته ایشان دانشگاه لنده بالاترین بودجه را درمیان دانشگاه های استان بخود اختصاص میدهد ولی ساختمان این دانشگاه مدت زیادی است لنگ قریب به ۱۵۰ ملیون اعتبار است.

نداشتن فضای مناسب دراین سالها همیشه گریبان گیر دانشجویان وکادر مدیریتی این دانشگاه بوده است و هر ساله محافل عمومی و رسانه های شهرستان و استان خبر خانه به دوشی دانشجویان لنده ای را نشر و بازگو می کنند.

دراین سالها همراه وهمگام همیشگی دانشجویان لنده ای اداره آموزش وپرورش اگر چه خود در شرایط سخت کمبود فضا بسر میبرد و مدارس این اداره به صورت دو شیفت ساماندهی میشوند مشکل فضای فیزیکی پیام نور لنده را در حالی که مسولین دانشگاه پیام نور استان به آن کم توجهی میکنندرااین اداره درراستای حفظ دانشگاه در شهرستان و آرامش خاطر فرزندان منطقه یکی از بهترین فضاهای آموزشی خود را در اختیار این واحد دانشگاهی قرار داده است که جایی تقدیر دارد.

دکتر جاویدان رئیس آموزش وپرورش شهرستان لنده دراین باره درگفتگو با تابناک کهگیلویه وبویراحمد گفت :به عنوان یک پدر دغدغه ادامه تحصیل بچه های منطقه را دارم و دراین راستا تلاش کردیم مشکل فضای فیزیکی (ساختمان آموزشی )دانشگاه لنده را حل نمایم. 

وی افزود:پیام نور و آموزش وپرورش به عنوان یک شبکه فرهنگی نیازمند تعامل میباشند و حضور هردو واحد فرهنگی در شهرستان می تواند به تقویت و غنای فرهنگی بینجامد 

وی تصریح کرد:با سابقه تدریس در پیام نور شهرستان به دشواری ها و ایاب وذهاب مخاطرات مختلفی که دانشجویان و بخصوص دانشجویان دختر با آنها مواجه بودند آگاهم و بدین جهت باهمکاری اداره کل آموزش وپرورش و فرماندار محترم درسال جدید تحصیلی یکی از بهترین ومجهزترین فضاهای آموزشی(هنرستان دارالفنون ) را در اختیار پیام نور شهرستان قرار دادیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار